Kaffet ...

publicerat i allmänt;
pinterest
 
Kaffet är absoulut det bästa att komma upp till när man stiger upp, jag njuter för fullt på första muggen.
 
Lördag och inga planer, dock har det snurrat lite mer för mig i morse och det skrämmer mig att ge mig ut själv.
 
Men får se hur det blir, mina hårprodukter har kommit min frisör hörde av sig igår så får hämta det om jag orkar gå dit vill säga.
 
 
Det är en bit bort, men regnar det inte så går det nog bra. Redan inne i november hua vad snabbt oktober gick förbi.
 
Mina UGG kom igår och så skönt att kunna ha något varmt på fötterna nu. Jag älskar att gå utan strumpor och där är päls i dom skorna mmm så mysigt.
 
Ja min lördag blir inte så mycket roligare än så :) 
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Ja, lite läskigt att ge sig ut om det snurrar. Men kanske kan gåstavar hjälpa lite.
Här är det trist väder men vi ska ta spruta nr 6 mot Covid och senare möta upp vänner för en sen lunch på stan. Blir bra.
Önskar dig en ok lördag.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Jag har bara sytt några kuddöverdrag och fixat med ”nya” sängen.
Hoppas att du kunde ta dig ut idag! God lördagkväll!

3:e kommentar, skriven , av petra:

Förstår att det är otäckt att ge sig ut när det snurrar.
kul med nya hårprodukter du får visa:)
älskar oxå UGG,s men tycker dem är så jädrans hala bara när snön kommer
önskar dig en fin söndag kram

4:e kommentar, skriven , av petra:

Förstår att det är otäckt att ge sig ut när det snurrar.
kul med nya hårprodukter du får visa:)
älskar oxå UGG,s men tycker dem är så jädrans hala bara när snön kommer
önskar dig en fin söndag kram

5:e kommentar, skriven , av petra:

Förstår att det är otäckt att ge sig ut när det snurrar.
kul med nya hårprodukter du får visa:)
älskar oxå UGG,s men tycker dem är så jädrans hala bara när snön kommer
önskar dig en fin söndag kram

Svar: gick inte att kommentera hos dig idag kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av petra:

Förstår att det är otäckt att ge sig ut när det snurrar.
kul med nya hårprodukter du får visa:)
älskar oxå UGG,s men tycker dem är så jädrans hala bara när snön kommer
önskar dig en fin söndag kram

Svar: Din blogg är jätte konstig idag kan ej skriva el se bilder kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :