Sköna Söndag ..

publicerat i allmänt;
Sköna söndag som det heter när agendan är tom, vilket min är oftast just nu alla fall, lakas och så. Igår bjöd yngsta på pizza och det var trevligt då jag satt ensam hemma & sällskap är alltid kul då.
 
Just lagt om min häl, såg bra ut vilket är skönt, då läkaren sa det är så svår läkt därav gör man inte gärna en operation på häl på personer över 50.
 
Maken jobbar sin sista natt i natt, i morgon skall vi ut lite om det inte regnar, tror det såg att att bli regn tyvärr.
 
Annars kanske vi kör ner till ena systern i Skanör, om hon är ledig ... skall snart fixa frukost till mig, blir grekisk yogert, mussli, banan. Mättar så bra och så gott.
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Vi har varit på kalas, nu sitter vi på vårt hotellrum och läser. Jag ska till tandläkaren imorgon så det var inte lönt att köra hem.

Svar: Usch ja det är inget roligt alls, det tycker inte plånboken heller ..Läsa är ju skönt 😀
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :