Tisdag ...

publicerat i allmänt;
 
Tisdag & dagarna springer förbi, helgen gick fort som alltid. Men vi har haft det bra :) 
 
Imorgon skall jag tillbaka till ortopeden som jag får berätta min smärta i foten, frågade min väninna om vi skulle ta en fika på stan får se om hon blivit frisk, hade influensa ..
 
Kristallsjukan känns bättre tack gode gud för det, köpt 2 små klappar  men till barnbarnen blir det en peng då dom är så stora nu.
 
Blir lite tvätt &  mat fix här hemma idag tar nog med en promenad så vädret ser inbjudande ut :) 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Hoppas det blir ett bra besök hos ortopeden och att det opererade området verkar ok.
Jag har ju haft bloggpaus sedan april och kommer alltmer från både min egen blogg och andras . Så kommer det nu inga , eller få, kommentarer från mig så vet du. Har ju följt dig i många år men nu blir det mycket sporadiskt. Har kvar min Instagram och det räcker bra och följer mina bloggvänner där i stor utsträckning.
Kram

2:a kommentar, skriven , av petra:

Hoppas det blir bra hos ortopeden o allt läkt bra,skönt att kristallsjukan känns bättre kämpigt värre att gå omkring fyllesjuk , jag har börjar klicka hem några klappar och känner för första gången ingen stress över julklappar än så länge ska jag tillägga:) pengar låter trist men då kan de ju bestämma själva vad de vill ha och det är ju bra.kram o fin tisdag

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Hoppas att det går bra hos ortopeden i morgon och att du kan få lite råd och tips. Så skönt att kristallsjukan är så mycket bättre i alla fall för att vara yr är en plåga.

Jag har haft kurs och sedan storhandlat så nu satsar jag på en lugn eftermiddag.

Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Hoppas att det går bra hos ortopeden i morgon och att du kan få lite råd och tips. Så skönt att kristallsjukan är så mycket bättre i alla fall för att vara yr är en plåga.

Jag har haft kurs och sedan storhandlat så nu satsar jag på en lugn eftermiddag.

Kram <3

5:e kommentar, skriven , av Eval8 :

Lycka till i morgon!
Skönt yrseln börjar bli bättre! Läst många som har kristallsjukan nu. Konstigt.
Julklappar, det är inte roligt. Svårt och det är inte alls samma glädje som förr.
Jag har bakat mandelbiscotti och några Västerbotten/basilikahjärtan som är bra tilltugg till bubbel.

6:e kommentar, skriven , av ullie:

ja dtär bra med peng så får de köpa va de vill . usch du måste ju bli bra med allt vännen
bra med lite råd kanske
stor kram

Kommentera inlägget här :