Vända och vända & farsdag

publicerat i allmänt;
lånad bild pinterest
 
Gick och la mig  vid midnatt igår och sov bra dör första 3 timmarna, sen började jag att vända mig fram och tillbaks, så jobbigt.
 
Till slut somnade jag och vaknade vid 09.00 så jag gick upp orkar inte ligga kvar i sängen mer, man blir trött på det när det är så.
 
Så nu avnjuter jag mitt kaffe, grått ute, inte så kul men så är det denna årstid.
 
Fick tag i en räkbomb igår så det skall vi smaska på ikväll när maken kommer hem, farsdag är det och då får det bli något gott.
 
Hälsar grattis till min älskade pappa som är i himlen och hamnade där för tidigt, endast 56 år gammal orättvist. 
 
Köpt farsdag present från bonussonen till min man som han skall få sen i kväll...
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det är så irriterande när man inte kan sova utan bara vrider och vänder sig.
Här blir det brunch i dag. Så gott med en räkbomb!

Kram och god söndag <3

2:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Det är tråkigt när man bara vrider och vänder sig.
Hoppas räkbomben smakar bra idag!
God söndag!

3:e kommentar, skriven , av Enna:

Vilken mysig dag :)

4:e kommentar, skriven , av petra:

Galet jobbigt när man ligger o vänder o vrider på sig usch,har ofta så,vilken mysig kväll ni verkade ha med räksmörgås o lite farsdag firande,kram

5:e kommentar, skriven , av petra:

Galet jobbigt när man ligger o vänder o vrider på sig usch,har ofta så,vilken mysig kväll ni verkade ha med räksmörgås o lite farsdag firande,kram

Kommentera inlägget här :