Livet...

publicerat i allmänt;

Sitter på balkongen ännu, efter min power walk på 45min kvavt ute, svettades vilket jag sällan gör.

Väl hemma drack protein, fixade min frukost satte mig på balkongen & här har jag suttit och njutit sen 2tim tillbaks. 

Så enormt tacksam för livet, igår på min runda började det regna, sommar regn som är så underbart, jag dansade med dropparna över mig. Lycka, lycka...

Idag är det kvälls jobb till 21 tur jag jobbar med en go sommar kollega som är så duktig. 

Sen har jag 3 mornar så det är skönt, hoppas det blir bad imorn kväll, verkligen. 

Hur ser din dag ut?

Kram ❤️


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Inga direkta planer. Har så ont i min tå, så promenaden fick ställas in. Vi tar dagen som den kommer 🤓

Svar: va har du gjort? hoppas det snart blir bättre ❤️
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Har inte gjort något. Det kommer ibland. Blev utskrattad typ, på vårdcentralen när jag sökte för det.

Svar: utskrattad?? nä fy så oproffsigt fy,krya på dig ❤️
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Har sköna dagar nu och Stockholm med omnejd har så mycket att bjuda på. Blir en del luncher och middagar på restaurang och gärna en "roof top" bar em eller kväll tillsammans med vänner.

Vädret spelar inte direkt så stor roll men visst är det trevligt med en del sol och värme.
Bor så bra, mitt i stan och med vatten och naturen helt nära, så att sitta och läsa på balkongen och blicka ut då och då är rofyllt och trevligt- Även gott om fina promenadområden längs vattnet.
Träning 3-4 ggr/vecka blir det och dagliga promenader och kroppen mår bra av det även om mina 4 diskbrock klagar en del.
Önskar dig en bra vecka.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Har sköna dagar nu och Stockholm med omnejd har så mycket att bjuda på. Blir en del luncher och middagar på restaurang och gärna en "roof top" bar em eller kväll tillsammans med vänner.

Vädret spelar inte direkt så stor roll men visst är det trevligt med en del sol och värme.
Bor så bra, mitt i stan och med vatten och naturen helt nära, så att sitta och läsa på balkongen och blicka ut då och då är rofyllt och trevligt- Även gott om fina promenadområden längs vattnet.
Träning 3-4 ggr/vecka blir det och dagliga promenader och kroppen mår bra av det även om mina 4 diskbrock klagar en del.
Önskar dig en bra vecka.
Kram

5:e kommentar, skriven , av znogge:

Här har inte hänt så mycket men det blev i alla fall en långpromenad. Ganska varmt och klibbigt ja...
Kram och god kväll <3

6:e kommentar, skriven , av znogge:

Här har inte hänt så mycket men det blev i alla fall en långpromenad. Ganska varmt och klibbigt ja...
Kram och god kväll <3

7:e kommentar, skriven , av znogge:

Här har inte hänt så mycket men det blev i alla fall en långpromenad. Ganska varmt och klibbigt ja...
Kram och god kväll <3

Kommentera inlägget här :