Söndags mood

publicerat i allmänt;

Vaknade drack kaffe & bara njöt av min fri helg. Den gar varit helt magisk. Fredagen efter jobb hade jag bokat ansiktsbehandling på 75minuter. Wow så skönt sen hem när maken kom åkte vi ner och badade. Ett härligt kvälls dopp.

Sen blev det pizza & rosa bubbel på balkongen fram till 23. Magiskt, sen kollade vi film. Lördagen var det bara regn så vi körde ner till syrran o hennes man,fikade så trevligt det var ett tag sen vi sågs. Film & glass på kvällen....Idag träffade vi min yngsta med pojkvän tog en fika på strand cafet ....

Mysigt sen åt jag & maken middag på balkongen där jag sitter ännu och njuter inför en kommande matcher final kl 21. Sen jobb veckan kväll imorn så det blir träning innan jobb dusch och tiden räcker gott och väl till. 

Hur har du haft det i helgen? 

Kram ❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Vi var mest på vägarna och på kalas igår. Idag har jag städat och tvättat. Maken har klippt gräset och häcken.
God söndag kväll!

Svar: låter rätt bra det med 🥰 ha en fin måndag
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Låter som en helg liknande vår. Älskar att kvällstid sitta på balkongen och se båtarna bar 20 meter från huset där vi bor. Var också uppe på takbaren på restaurang Gondolen med vänner. Så trevligt och med utsikt över hela stan med omnejd. Hade vänner här i fredags kväll och det är alltid trevligt. Igår blev det fotboll och så roligt att Spanien vann. Tyckte vi.
Önskar dig en bra vecka.
Kram

Svar: Mysigt man får passa på alla dagar drt går 🥰 ja jag höll på dom så blev glad ha en fin tisdag kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :