Denna klänning asså

publicerat i allmänt;
 
 
 
Wow vilken överraskning  har ett samarbete med dress like Marie och valde denna klänning, så mjuk och skön på alla vis, jag är 1.69 cm perfekt längd.
 
Sommartid älskar jag klänningar i olika färg & form det som gör mig glad och känner mig kvinnlig i med. 
 
Men ibland skaver det eller sitter inte snyggt, men denna klänning faller perfekt. Finns i storlekar för alla vackra former och det är ett stort plus tycker jag. 
 
Vill du kika in & titta runt så gör det,men HÄR  är klänningen jag har på mig  https://dresslikemarie.com/produkt/blommonstrad-klanning-sinikka-ankellangd/ 
 
Här finns så klart mycket annat fint med på deras hemsida 
 
Ha nu en skön sommar på er 
 
Kram ☀️🫶

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Ja, den var fin. Vadå samarbete? Hur funkar det?
Hoppas du har det bra!

Svar: Ja mot att jag fick denna så gör jag reklam för den o deras hemsida 🥰 ja jag har det bra du med?
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Klänningen ser verkligen jätteskön och somrig ut. Passformen är så viktig!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Klänningen ser verkligen jätteskön och somrig ut. Passformen är så viktig!
Kram

Svar: Javisst är det så & det är den ja jag älskar ju färg 🥰 kram ❤️
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Klänningen ser verkligen jätteskön och somrig ut. Passformen är så viktig!
Kram

Kommentera inlägget här :