Man har hittat.....

publicerat i allmänt;

Jag har haft en hel del problem med magen & dess tarmar, men sen jag föll i januari så har hela min mage ändrat form..
Som om jag är gravid liksom och det känns ju inte så roligt. Aldrig haft en sådan mage, så fick jag syn på denna bild och läste om det.

Jodå visst är det så, sen förklarar det varför jag senaste året haft så mycket problem med att bli förstoppad.  För när musklerna delar sig och det går en längre tid  påverkas tarmfunktionen och ländryggen. Läkaren har ej visst varför jag får återkommande lä dryggs besvär. Så nu har hon skickat en remiss till ett ultraljud sen får vi ta det därifrån..

Känns som det aldrig tar slut, men man får ä då hålla humöret uppe. Om knappt 3.5 mån är det dax att resa igen så det ser jag fram emot. 

Idag börjar jag 15.30- 20 så jag myser fram tills dess 

Hur ser din dag ut?

Kram ❤️


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Det kan kanske vara en förklaring.
Vi har dimma idag, vi får se om det lättar under dagen. Det är varmt iallafall.
Hoppas du får en fin dag! (Jag ser också gravid ut😌)

Svar: här har varit sol hela dagen så skönt ..sov gott
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det känns ju alltid bra om man får en förklaring så du får väl se vad det ger. Ja, alltid är det något.

Önskar en solig och fin torsdag!
Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det känns ju alltid bra om man får en förklaring så du får väl se vad det ger. Ja, alltid är det något.

Önskar en solig och fin torsdag!
Kram <3

Kommentera inlägget här :