Kan inte låta bli ....

publicerat i Allmänt;
             
 
Om någon kanske undrar om mitt korta inlägg igår så fanns där en anledning & den vill jag inte gå in på här, nu fick vara ett stöd för min älskade och han kommer först.
 
Men jag har ett behov av att skriva det är ett sätt för mig att få av mig lite av det jag känner, även om jag inte skriver om det som  gör mig ledsen just nu.
 
Igår jobbade jag morgon & är nu ledig hela helgen fram till månd 14.00 så skönt, ja jag fick ju reda på när jag var 18 år att jag har en halv syster i Göteborg och henne har jag bara träffat en gång.
 
Men nu fyller hon 60 år & hennes döttrar har tagit henne till hotell i Malmö och dom åker hem imon, men idag skall dom hälsa på min mamma ja det är ju hennes mamma oxå ( känns konstigt) men så är det ju.
 
Så min syster biologiska har sett till att vi alla syskon mina 2 syrror o lillebror skall träffa dom där & fika tillsammans, jag tar min älskade man med mig då jag inte vill att han är ensam.
 
Annars blir det väl inte så mkt annat ja promenad, fika, mys ikväll, & ta hand om varandra det är viktigast just nu.
 
Vad skall ni hitta på denna lördag?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jane:

Vad kul med syskonträffen... Men jag blir orolig för vad som har hänt din man.
Styrka i miljoner skickar jag till er.
Kramar i massor / Jane

Svar: jag skickar dig ett mail ok kramen
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av The Rosegarden in Malevik:

oj.....låter spännande :)
å missa nu inte.......

S
A
T
U
R
D
A
Y
S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

3:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Tack för dina varma ord hos mig! Skickar all styrka jag kan uppbringa till dig och din man.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Stora varma kramar till dig.

5:e kommentar, skriven , av Lillan:

Love u mammi

6:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Skickar över massor av kramar till dig och hoppas att det inte är något allvarligt /Diana

7:e kommentar, skriven , av Paula´z Blogg:

Skickar kramar till er !
Kul med syskonträff :)

Kram kram

8:e kommentar, skriven , av Fina Frun :

KRAM hoppas allt är okej...

Kommentera inlägget här :