Nagelack/penna

publicerat i Allmänt;
 
Tips på klapp kanske nagelack och penna för den som gillar att dekorera sina naglar men som kan vara svårt att göra med penseln så då gör man det med pennan som ni ser på bilden.
 
Säljes i  5 pack för endast 139kr kan ju vara skoj inför högtider eller bara när andan faller på, finns på bluebox.se och där kan du även hitta en massa annat skoj och för en billig peng oxå,så kika in där ...
 
Kan nog hitta något till hela familjen/vännerna ....
 
Ses              

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Härliga tips :)
Idag har vi tänt det andra ljuset , annars haft det lugnt...M har sån förkylning på gång o jag har ju ont som vanligt...
Ha en fin kväll!

Kram

2:a kommentar, skriven , av amanda:

vilken bra tips Eva ! passar precis till en
tonårig flicka, jag skall kolla bluebox !
kram söta du...

ps. min metro, (den här sidan som jag skriver på)
har varit kaputt några dagar, men nu fungerar den
igen som vanligt...

3:e kommentar, skriven , av Annika:

Tack för den iden. Har ju ett barnbarn som är 13 år och bara älskar att måla sina naglar. Så detta kan ju vara nåt för henne.
Ha nu en skön kväll.

4:e kommentar, skriven , av Tina:

Tack för tipset, hoppas du har en mysig andra advent. Kramisar Tina

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Det är sådana flaskor dottern använder när hon ritar på mina naglar1

6:e kommentar, skriven , av Linda Rö:

Hoppas du har haft en underbar helg..
Kramar

7:e kommentar, skriven , av countrylivingintheciity.blogg.se:

Oj vad fina färger och vad coolt! Synd bara att jag är så darrhänt så jag inte kan dekorera. Det är ju knappt så jag kan måla dem :)

Trevlig måndag! :)
Kram!

Kommentera inlägget här :