Värmefilten

publicerat i Allmänt;
  • Jumpsuit
     
    Mysis som jag skrev om att jag ville ha så hittade jag denna i halens katalog och ett bra pris 299kr och den klickade jag hem i går så jag hoppas att den är varm och go.
     
     
    Nu har jag kommit hem från min första del jobb & skall tillbaka 16.00 men innan dess skall jag krypa ner under värmefilten & kolla sex and the city från boxen med avsnitt.
     
    När jag kom hem så spacklade jag hålen i väggarna och målade för så nu är det fint igen, så slipper man göra det i morgon när man är ledig, då är det annat som skall göras.
     
    Hände en liten olycka på jobbet idag när jag skulle dra ut en kundvagn som vi har till diverse så skulle jag backa ut ur hissen och då hade det blivit en nivåskillnad på ca 30 cm och jag kom ner med ena foten.
     
    Höll på att ramla men kom snett och ryggen fick sig en törn på riktigt,känns inte så bra då jag redan innan hade ont. Skall skriva ett tillbud på det, så får det inte vara ....
     
    Ha det gott alla goa & tack för era fina kommentarer, kikar in till er imon nu måste jag vila :)
     
    Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maria:

Vad mysig den såg ut. Den är nog helt perfekt :-) usch vad otäckt hoppas det blir bättre med din rygg :/
Skönt med värmefilt. Ha en fortsatt bra dag.
Kram maria

2:a kommentar, skriven , av Viveka:

Kunde ha slutat riktigt illa ju.
Våra soffor är mossgröna, alla delar är stressles...superhärliga.
Kramisar

3:e kommentar, skriven , av Freja:

AJ! Hoppas det ändå gick bra, det sista du behöver inför flytten är en skadad rygg1 Jag håller tummarna!

4:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Godmorgon! Hmmm kanske det inte var en pyjamas som du skulle inhandla nu när jag ser detta inlägg :) Ajdå! Hoppas att ryggen inte fick ta allt för stor skada... Lycka till med flytten och ha en jättefin måndag kramar till fina du Carina

5:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Ser mysig ut kram Diana

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Önskar dig ett fint avslut och ett riktigt Gott Nytt 2014!
Kram

Kommentera inlägget här :