Söndag

publicerat i Allmänt;
         
 
Söndag morgon & vakande tidigt igen, mannen jobbade ju extra i natt så jag vaknade då han kom hem sen hade jag svårt att somna om utan gick upp fixade kaffe, sitter här med öppna dörrar & fönster och låter luften strömma in.
 
Det viner i fönstret för att det blåser ute men så skönt det är när man känner den ljumma vinden sveper förbi  ryggen här jag sitter. Var en sväng på stan för nån dag sedan & köpte dessa söta armband, ordspråks armband som dom kallas.
 
Belive är då korset & dom små bollarna med stenar är då live and learn köpte dom mest för som var söta, 20kr st så dom håller väl över sommaren. Ja dagen består av jobb men innan dess hinner jag med träning & lite annat, 16.00 är det jobb dags.
 
Vil ni ha hållbart nagellack? då skall ni hålla utkik efter ett inlägg som kommer snart, kommer att berätta  vad  jag köpt & så bra det är.
 
Önskar er en skön söndag ...
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Söndag ja..en lugn o fin ser det ut att bli.
Ganska trött är jag...
HA en fin söndag!

Kram

2:a kommentar, skriven , av fialia:

Söta armband, så du jobbar i dag med. Nästa vecka har jag dag pass, fyra st 11 till 19. Men det får gå, gillar inte.
ha de Fia.

3:e kommentar, skriven , av Fina Frun :

vilka söta armband!

4:e kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Kikar in och vill önska dig en jättefin söndag trots arbete :) Bara två veckor kvar wow vad härligt. många kramar Carina

Svar: Carina jag kan inte komma in på din blogg :( kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Bodil:

Vilka fina och riktigt söta armband.
Ha en underbar sändag!
Kram Bodil.

6:e kommentar, skriven , av Channal:

Jättefint armband, tycker om mycket!!

På Instagram heter jag Channal precis som min blogg.

Hotell på Karpathos heter "Sound of The Sean". Absolut det bästa! En mor o dotter som håller i det. De är helt underbara! Dit vill man åka många gånger! Finns att boka hos Apollo.

KRAM Anna

7:e kommentar, skriven , av Annika:

Hej. Jag tror då att du jobbar jämt. Men vilka söta armband och så billiga. Ha nu en så fin Söndagskväll du bara kan ha.

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Vilka fina armband! Nästan lika fina som de jag fick i present av dig. Jag får massor av kommentarer för dem, tack igen!

Kommentera inlägget här :