Påskafton

publicerat i Allmänt;
Påskafton & här sitter jag vid datorn och dricker mitt älskade morgon kaffe som har en viktig betydelse i mitt liv, för att jag skall må bra resten av dagen & börja i lugn och ro.
 
Mannen låter jag sova lite till för jag är alltid uppe först här hemma, idag skall vi ha min lillebror på besök & påskmiddag, i all enkelhet.
 
Skall jobba 6.45 i morgon och klockan skall ställas om till sommartid, det får inte glömmas. Skall i väg & köpa present till lilla mamma som fyller 81 år den 2 april.
 
Hoppas min semester ans går genom den dagen annars har jag inte en chans att komma dit, utan får bli en annan dag då. Men jag tror att jag får ledigt ...
 
Det närmar sig även för mig & min 50 årsdag skall handla hem & göra smörgåstårtor köpa hem vin & lite gott, blir familjen & några vänner som jag vet kommer.
 
På min riktiga dag skall jag vara med mannen vi skall på spa & ut & äta och bara ha det mysigt, så kalaset blir dagen innan, för det passar dom andra med jobb och så.
 
Hur firar ni påskafton idag då?
 
Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ansepanse:

vi firade egentligen igår, idag blir det en mellandag och imorgon blir det en liten utflykt :)
kramar och fortsatt fin påsk till dig

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Tack! Önskar dig en fin åskafton också! Kram

3:e kommentar, skriven , av Jane:

Vi åker till våra föräldrar.
ha en jättefin Påsk nu finaste vännen / Jane

4:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Här har vi varit o handlat..inget hört än om vi får besök..borde dammsuga här också....
Hoppas att du har en fortsatt bra dag!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Här har vi påskbrasa ikväll!
Öppnat en ny blogg på wordpress igen

Inte riktigt klart..

Kramen

6:e kommentar, skriven , av ansepanse:

hoppas att du har det bra trots att du jobbar
kramar vännen

7:e kommentar, skriven , av Freja:

Grattis i förskott, finaste Eva! Jag har firat genom att skrubba badrummet och frostat av frysen. Ensam hemma, all tid i världen att få göra saker rejält!

Kommentera inlägget här :