Måndag morgon

publicerat i Allmänt;
 
Måndag morgon & sömnen har varit till belåtenhet, inte konstigt efter en helgs jobb att jag har varit trött märktes i går då jag satt & somande i soffan.
 
I dag är det jobb 14.00 och fram till dess skall jag hinna att träna & sitter och funderar på om jag skall ta en pw eller ner på gymmet lite. Alltid skönt att ta en pw för sen är man liksom inne hela dagen. 
 
I morgon tisdag är en ledig dag så skönt, inga planer ännu mer än att träna sen får jag se vad som skall hända, rätt skönt med en fri dag mitt i veckan.
 
Har suttit & funderat över vilka läsare jag har om det kanske finns ett önskemål om inlägg? eller något särskilt ämne som någon vill ta upp, även om jag skriver en dagboksblogg så kan man ha lite andra inlägg ibland. Kanske en frågestund?
 
Ja jag tar emot önskemål om det finns, annars rullar det på med lite av mina funderingar & tips. Oktober månad är både av bra & mindre bra saker det är pappas dödsdag, men oxå 2 av mina barnbarns födelsedagar.
 
I går var vi en sväng hos min äldsta dotter med familj & tog en fika och det är så härligt med barnbarnen man sitter & gosar med dom & dom gillar när vi kommer på besök.
 
 
Njut av måndagen alla fina 
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av snawitz:

God förmiddag

Har ledig dag, och ska snart iväg på lunch.

SV: ICA är helt ok. Brukar storhandla där+ gör en del inköp på Hemköp

Ha en bra dag
mvh

2:a kommentar, skriven , av Jane:

Jag har ju varit bloggvän med dig i så många år nu så det känns nästan som att vi är väninnor.
Jag hoppas att jag får träffa dig någon gång på riktigt.
Jag tror våra gubbar skulle trivas ihop oxå. Haha
Jag tror nämligen att du och jag har jordens bästaste gubbar.

Kramar i massor finaste Eva / Jane

Kommentera inlägget här :