God morgon tisdag

publicerat i Allmänt;
 
 
God morgon på er alla där ute i cyber, här sitter jag med mittt kaffe och en helvetisk smärta i svanken, vill inte släppa taget och inte blir det bättre av att man jobbar som jag gjorde i går. 
 
Ja jag skall inte klaga det var själv valt, slutade 14.15 sen hade folk sjukat sig och ingen fick dom tag i, nej folk vill vara ute i solen i stället. Jag stannade till 21.00 från 06.45 så det blev en lång dag.
 
Väl hemma tog vi en promenad ner till havet och det var skönt, satt inte uppe så länge för jag var super trött. Har väl sovit ok men vaknade vid 06.00 med smärtor i svanken så jag fick ta smärtstillande tabletter.
 
Somnade om 1,5 timme och vaknade av att det smärtade igen, skall ta mig en powerwalk om en stund för att vara stilla är inget som gör det bättre heller.
 
Är ledig 2 dagar efter i dag så valborg & 1 maj är jag ledig yeeee, kanske hem till syrran& hennes man  den 1 maj och grilla. 18  dagar kvar till vi lämnar landet och jag är glad för det & det är behövligt.
 
Skall så klart visa vår balkong hur det blev, skall bara fixa blommor så kommer bild.
 
Tack för alla era fina kommentarer 
 
Ses :) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Hoppas det ryggonda ger med sig. Men som du skriver är det bra att rära på sig i lagom omfatttning. Var rädd om ryggen, du har bara en.
Skönt med ett par lediga dagar och visst hoppas vi på sol och värme.
Ha det gott och ta det försiktigt.
Kramar!

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Hoppas du fått lindring i ditt ryggonda :(

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Hoppas det ryggonda släpper snabbt. Besvärliga ryggar är inte att leka med.

Ser fram emot att se bilder på balkongen!

Kram

4:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Inte kul att ha ont!
Nu kan jag skryta med att jag är kärnfrisk igen. Det är en STOR gåva!
Kram!

5:e kommentar, skriven , av gittan:

Hoppas du blir bättre snart. Kram.

6:e kommentar, skriven , av Veiken:

Ajdå.....ont i svanken så att du måste ta smärtstillande låter inte bra alls. Hoppas att din ledighet på semestern gör att vilan läker dig! Kramar

7:e kommentar, skriven , av Annika:

Attans vad tråkigt att du har så ont. Kan förstå att du längtar till er resa. Nu vill jag önska dig en fin ledighet och Valborg Eva.
Kram på dig.

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Åhh, ryggont är piss, hoppas det släpper för dig!

9:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Attans vilket jobbpass, puh !
Hoppas det onda i ryggen går över fort, jag har diskbråck så jag vet hur det känns att ha ont i ryggen, inte kul alls. Men träning hjälper för mig.

Kram Pia

10:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Attans vilket jobbpass, puh !
Hoppas det onda i ryggen går över fort, jag har diskbråck så jag vet hur det känns att ha ont i ryggen, inte kul alls. Men träning hjälper för mig.

Kram Pia

11:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Gomorgon!
Nämen uscha för värk. Det gillar vi inte. Har du ingen som kan köra healing på dig?
Skönt vara ledig nu, och i dag är det valborg. Tittar in och önskar dig en skön sån.
Trevlig valborg!
Kram.

12:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas ryggen känns bättre det är ju så jobbigt att ha ont.
Vad skönt att du får vara ledig några dagar, ha det så gott!
Kram

Svar: jag kan inte komma in till din blogg det krävs en inbjudan av dig :( kram
Eva`s blogg

13:e kommentar, skriven , av gittan:

Hej eva. Inget kul att ha ont hoppas det ger med sig. Men bra att röra på sig som du säger. Jag ska gå på massage snart dom är duktiga på det här. Stora kramen.

14:e kommentar, skriven , av Viveka:

Hej goa Eva.
Hoppas det är bättre med ryggen.
Önskar dig en trevlig valborg!!!
Kram
Viveka

Kommentera inlägget här :