Man bara känner

publicerat i Allmänt;
 
 
Man bara känner att det klickar med folk man träffar & vår lilla praktikant på jobbet är en ung tjej på 25 år från Brasilien och vi har bara klickat så bra & så mycket jag har skrattat dessa veckor särskilt dom 2 sista är länge sedan jag gjorde.
 
Vissa människor känner man som att man känt som hela livet nästan,, nu är vi inne på sista versen sen är hennes praktik slut.
 
Jobbat till 15.30 i dag och dessa långa dagar har vi inte ofta men dock har vi dom, för att sen kunna vara lediga 2 dag i veckan, rätt skönt det oxå.
 
Äntligen är min älskade make hemma igen och jag känner mig hel igen, ja inte så att jag sitter handfallen, men jag gillar att vara nära honom helt enkelt. För vi jobbar ju mkt om varandra så ses vi inte för mkt.
 
Hade planerat träna men kroppen gör ont och jag skall vila mig bara har 2 tidiga mornar kvar, cykelturen till och från jobbet var motvind så klart ....
 
Grått & kyligt väder har vi så jag är tacksam för att vara inne nu....
 
Hoppas ni har en skön dag alla fina
 
Ses :) 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Hej Eva hoppas att min kommentar kommer fram :)
Ser att du har ändrat lite i blogggen och mina hjälpmedel är inte lika glada för det ;)
Men jag är mer envis än dem :)
Visst är det härligt när det klaffar mellan varandra...
Hihi själv har jag klaffat med en häst som du vet Askepot som det känns att jag har känt i hela livet...
Ha nu en jättefin onsdag fina du
En massa kramar till fina du

2:a kommentar, skriven , av Synskadad fyrabarnsmamma :

Hej Eva förstår att du har haft fullt upp med jobb och allt...
Nejdå jag har inte flyttat sedan vi flyttade hit i mitten av juli förra året. Altanen har jag inte fixat till eftersom flytten tog all min energi men i år så ska jag fixa till den
Vi får se hur det blir med mannen men som det ser ut så ska vi försöka igenHa det så gott Eva och ta hand om dig
En stor kram till fina du

3:e kommentar, skriven , av Ezter:

Nu har jag kommit hem och läst ikapp... Maken har inte kommit hem, hoppas på i morgon! Ikväll känner jag hur fasaden rämnar och jag vill bara gråta :(

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Men så är det med vissa människor! Det känns liksom bara rätt. Skönt att ha maken hemma igen :-)

Kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jobbet blir ju mycket roligare om man jobbar med glada, pigga människor som sprider positiv energi. Och att skratt på jobbet tycker jag egentligen är en "rättighet". Man får ju inte roligare än man gör sig...
Bra att du väntar med träningen tills kroppen är mer i fas. Det räcker långt med promenader och cykelturer.
Mysigt att ni nu får tid tillsammans och snart är det semester också...
Kramar!

6:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Visst är det härligt när man klickar med människor! Man behöver sån positiv energi för att orka med ibland.
Förstår att det är härligt att ha maken hemma. Man vill ju inte vara ifrån den man valt att leva med.
Kram och godkväll.

7:e kommentar, skriven , av Freja:

Det är härligt och nyttigt att få skratta, hoppas du kan fortsätta ha kontakt med henne!

8:e kommentar, skriven , av Gittan:

Godmorron. Visst är det härligt med möten och en del känner man ju direkt som du säger att det blir bra med och så härligt att skratta. Hoppas ni fortsätter att ha kontakt nu då.
Nu ska jag iväg till jobbet i hemtjänsten blir det i dag. Ha en bra dag, Stora kramen till dig.

9:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Härligt när det klickar från början :) kram Diana

10:e kommentar, skriven , av camilla:

Härligt då det klickar direkt.
Då har man verkligen rätt personkemi :)
Klart att man vill ha Gubben hemma. Men tyvärr kan man inte ha det hela tiden ;(
Nä...nu ska jag ut i solen! ;)
Kram!

11:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt med sådana människor.
Motvind tycker jag det alltid, skumt men sant!
Ha en härlig dag!
Kram

12:e kommentar, skriven , av Gunilla:

Härligt med skratt på jobbet och fina arbetskamrater som man klickar med. Skönt också att ha mannen hemma :) Ha en riktigt fin fortsatt vecka och kram från snuviga Gunilla. Tur att det inte smittar så här ;)

Kommentera inlägget här :