Vaknade innan

publicerat i Allmänt;
 
Väckarklockan var satt på 07.10 men jag vaknade 1 timme innan, försökte somna om men det var omöjligt kändes det som så jag gick upp gjorde en kopp kaffe & hinner göra ett inlägg innan jag skall till jobbet.
 
Det var ju ett tag sedan jag gick upp efter klockan så det blir att man sover lite oroligt, kanske skall man sova över tiden, men nej det tror jag knappt, har nog aldrig hänt mig så länge jag jobbat.
 
Slutar 15.00 i dag kanske kan man ta ut 1 timme komp om det går, vill ju inte bara samla timmarna på hög. Ledig i morgon men då är det tandhygienist som gäller ....
 
Annars blir det en lugn dag med träning & kanske tvätta fönster om det är bra väder. Lite påsk mat skall vi ha i morgon då det är enda dagen vi har tillsammans.
 
Om jag inte är för trött efter jobb skall jag ta en pw när jag kommer hem, annars blir det städning och kanske det blir det som måste göras.
 
Annars tar jag min pw och går hem från jobbet, det tar ca 30-40 min och då har jag gjort mitt i dag. Solen skiner i dag & det ser ut att kunna bli en fin dag.
 
Alltid roligare med fint väder & visst är det skönt att komma ut från jobbet och mötas av att solen skiner.
 
Hoppas ni får en skön dag med massa sol 
 
 
Ses :) 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Godmorgon på dig!
Hoppas din arbetsdag blir okey.
PW hem från jobbet är ganska så smart.
Då har man gjort det och kan njuta av resten av dagen!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Godmorgon. fina Eva!
Hoppas att du får en bra arbetsdag!
Här skiner solen idag , härligt! Blir nog att börja med städandet o tvättandet ...ska o handla också !
Mår mycket bättre idag :)
Ha en bra dag nu

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av camilla:

Det är underbart att solen skiner.
Men tyvärr så blåser det mycket här idag :(
Men till helgen har dom lovat oss 15 grader. Wow...
Synd bara att jag inte får njuta av den värmen. Jag ska ju jobba hela påskhelgen.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Även här skiner solen och fåglarna kvittrar för fullt! Så hoppas verkligen det fina vädret stannar över helgen nu. Morgonrundan med hundarna är avklarad men det blir en riktig långis om vädret håller i sig. Kanske en tur ner på stranden...

Ha en fin dag!

5:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Godmorgon, jag njuter av solen! Har haft strålande sol i flera dagar nu, härligt. Fast lite kyligt att sitta på balkongen, får ha jacka på.
Jag hostar och skräller och orken är minimal, men det får ta sin tid.
Kryapådig dymmelsonsdags kram♥

6:e kommentar, skriven , av Ezter:

Godmorgon! Sol och fint idag! Kan man gå till och från jobbet är det ju perfekt. Jag har drygt en och en halv mil, så det är lite för långt ;)

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt med fint påskväder! Och en pw hem från jobbet låter ju bra. Hoppas du får en trevlig dag och kan kompa ut lite tidigare.
Kram!

8:e kommentar, skriven , av amanda:

vad mycket du tränar Eva, det är väl därför du är
så energisk !! och morronpigg !
jag är tvärtom, kvällspigg med energi, hihi...

önskar dig en mysig onsdag med kram från mig !!!

Kommentera inlägget här :