En kvar

publicerat i Allmänt;


Sitter som jag oftast gör & bloggar i sängen när maken sover & det låter ju en del *s* nu har även han blivit lite förkyld men inget att göra åt.

Gårdagen var mysig vi var på vår favorit taverna la trattoria dem har god mat &är super trevliga alla där så man känner sig så välkommen. ..

Lagom stort &det gör det hela lite mer personligt. Ja i dag är det lördag och 1 vecka har gått men ännu 1 vecka kvar.

Otroligt så snabbt det går,men inget att klaga över då vi njuter varje sekund. Har köpt snorkel set som jag nu har använt några gånger det är så kul.

Man brukar ju vakna till över att tupparna galer men denna gången är det åsnan som bor i närheten som låter, men man kan inte låta bli att småle när man hör det.

Hoppas ni har en skön helg där hemma alla underbara &så kul att ni följer med på min resa *S*

Ha en skön lördag ps//såg lite strandsäljarna i går men dock ej vår vän ännu!

Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av GeddFish:

Tiden är ju konstant men det går fortare när man har roligt och väldigt sakna när man väntar på något, det är märkligt.
Alltså behövs minst två veckor, så åkte min man och jag alltid också.
God lördag, kram!

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Tiden går alltid fort, vi har redan jobbat flera veckor igen och det känns, trots den fantastiska semestern, som man inte varit ledig alls!
Njut av sista veckan!

Kommentera inlägget här :