Lite extra

publicerat i Allmänt;
 
 
Att tjäna lite extra pengar är ju inte helt fel även om det inte är så mycket, men 5 timmar är ändå något & jag fanns där för mina vt & kollega alla fall. Mannen jobbar ändå så jag kunde ju oxå jobba då.
 
Har snozat en stund och nu sitter jag här & skall snart in i duschen, sen i väg och handla när maken kommer, hämta hans nya glasögon, fredagsmys, kanske en drink på vanna får se vad vi känner för.
 
Imorgon skall vi till Helsingborg för att se mannens son spela fotboll, sen på kvällen får vi syrran & hennes man på besök då blir det mat & kaffe osv.
 
Söndagen, ja då blir det till lilla mamma och så skall jag hinna med pw i helgen då jag inte orkade idag, och smärta i knät. Städningen är klar sen i går så nu tvättar jag så jag skall bädda rent i sängen oxå.
 
En härlig ledig helg men myspys & bara vara, vilket är viktigare för mig än allt annat. Hade varit kul att träffa barnen men dem har fullt upp & den ena är ju i Turkiet.
 
Hoppas ni får en ljuvlig fredag med allt mysigt 
 
Ses  
 

Taggar: Fredagsmys, besök, extra pengar, fotboll;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C'est la vie - Avec Moi:

Jag önskar dig en härlig helg Eva ;-)

2:a kommentar, skriven , av gittan:

Jag önskar dig en härlig fredagskväll, vi ska på grillning med tillbehör.
Det låter som en toppen helg med mys.
Kramar.

3:e kommentar, skriven , av Ezter:

En sommarhälsning!

4:e kommentar, skriven , av Freja:

Lite extra pengar är aldrig fel!

5:e kommentar, skriven , av Veiken:

Lycka till för sonen i Helsingborg. PS Glöm inte badkläderna! Kram och hoppas ni får en toppenhelg

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Lite extra pengar är alltid trevligt och bra när det passade att du jobbade extra.
Låter som en bra helg med lite av varje på programmet. Och att du hinner bara ta det lugnt är också viktigt.
Önskar dig en fin helg.
Kramar!

Kommentera inlägget här :