En räkmacka

publicerat i Allmänt;
 
 
Ja dagen har rullat på och jag har varit på fotorunda blev några bilder som jag blev nöjd med, pedikyr som verkligen behövdes, så som dom fötterna springer,  tvättat, gjort tacopaj.
 
Åkte för att köpa en DKNY klocka till mig då jag lämnade den som jag fick i julklapp så valde jag den jag köpte i dag i stället. Fick en fin spegel på köpet som jag skall ha i min väska.
 
Kom till syrran & hennes man nere i skanör och där var det dukat med räkmackor, sen kaffe & kaka, och vi skulle bara ta en fika men vi åt lite innan vi åkte dit ....men den slank ner i magen ändå...
 
Kom hem för 1 timme sedan och har förberett inför morgondagen som börjar redan 06.45, och fram till 14.15 sen är det hem och skall till barnbarnen och lämna deras julklappar som ligger kvar här hemma.
 
Ja det händer inte så där jätte mycket, kylan kryper sig in på skinnet och jag hade tights under jeansen annars blir det för kallt ....
 
Ha en bra kväll alla fina 
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så gott med räkmackor!
Förresten, jag tycker det är underbart med dina sommarbilder (tänker på förra inlägget) - de piggar upp i mörkret och kylan.
Må så gott nu!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Gittan:

Gott med räkmacka, det går ju alltid ner.
Här var det minus 10 grader i går och minus 1 i dag...Hoppas snön får ligga kvar nu när det äntligen kommit. Kram fina du.

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Mus, räkmackor får mig alltid att tänka på mormor kram

Svar: Gott nytt år önskar jag dig du fina kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Räkmacka! Den fick mig att lockas! Annars är det inte så noga, känns det just nu. Ska sätta på kaffet. Är förkyld ordentligt.
Ha en bra arbetsdag, kramkram ♥

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Räkmacka är mums!

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt med avbrott från jobbet och besök i Skanör. En räkmacka förgyller alltid tillvaron.
Önskar dig en trevlig dag.
Kram!

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Å så gott med räkmacka.
Hoppas du får en fin dag!
Kram

Svar: Önskar dig med en skön kväll kramen
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :