Välkommen januari

publicerat i Allmänt;
 
 
 
Välkommen januari & nytt år, jag har väl knappt hunnit känna efter riktigt men så blir det ibland, jag har jobbat & haft att göra inför flytten och nu är allt klart och skönt är det.
 
Nyår var lugn & skön, kom hem vid 22 då mannen hade handlat hem en räkbakelse till oss för jag kan inte äta middag eller annat tungt så sent. Efter blev det pannacotta i champagne glas & fin dukning som han hade gjort.
 
Helt underbart såg raketerna från vår nya balkong & det var helt otroligt. meningen var ju att vi skulle flytta i dag men fick nycklarna lite tidigare och har fått flytta över saker efterhand.
 
Men i dag skall vi fixa det sista här hemma sen klart helt å hållet , jag har inte ens hunnit att träna för jag har haft fullt upp samt jag mår inte helt ok ännu. Har dåligt samvete för det, men vad gör man?
 
Skall ner i källaren &  flytta från ett förråd till ett annat i dag men det går snabbt för det är bara 2 dörrar mellan, men skall försöka sortera ut & slänga lite saker oxå. Bokstöd behövs i nya hyllan & får inhandlas så snart blir det som vi vill ha det .....
 
Många flyttar verkar det som,   över oss har en flyttat in & en under oss så kanske är års skiftet stora inflyttningsdagen?
 
Hur har ert år börjat?
 
Ses
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda Rö:

Gott slut 2013 och ett riktigt gott nytt år på dig härliga Eva....
Hoppas att du mår bättre snart och att du riktigt njuter i er nya lägenhet...
Ha en underbar dag..
Kram

2:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Vem vet....kanske det är nyår som det flyttas in.
Tittar in och önskar dig en fin torsdag och en............
GOD FORTSÄTTNING!
Varma kramar Fina du.

3:e kommentar, skriven , av amanda:

hej Eva,
vad mycket du har skrivit sen sist jag var här,
och jättefina juliga bilder,
vad "mysis" från katalogen, varm och go ? jag skulle
behöva något liknande för jag är också frysen av mig,
skönt att storhelgen är över, och allt är som
vanligt igen, nästan i alla fall !
önskar dig all lycka och framgång på år 2014 !! kram...

Kommentera inlägget här :