Världens bästa lillebror

publicerat i Allmänt;
#
 
 
Ni som har följt mig vet att jag efterlyste en sådan här osthyvel för ett tag sedan, fanns iofs på nätet men blev aldrig av att jag skickade efter en. Har inte heller kunnat köpa mjuka ostar pga det.
 
I dag efter träningen åkte jag i väg & fika med min lillebror och jag lämnade tröjan vi köpt till honom, då hade han en sak till mig, och det var just en sådan här hyvel, snacka om att jag blev glad.
 
Regnet kom & jag hade shorts och en tunn kofta så blöt blev jag men vad gör det, sommar regn är väl inget att hetsa upp sig för *s*
 
Ja det blir en dag inne och snart skall jag fixa lite kaffe till min älskade som skall vakna snart, fixa lite mat oxå så han får med sig en matlåda. Pytt & stekt ägg blir det nog idag, läsa mina tidningar skall jag hinna med tänkte jag.
 
Skönt med ledighet helt underbart, men bättre om mannen oxå varit ledig, men det är vi på från fred middag och hela helgen om han inte blir inringd. Fredag skall vi hem till syrran och hennes man.
 
Ha en skön eftermiddag alla fina 
 
Ses :) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Vad skönt med ledigt :)
Jag har varit på vattengympan o nu ska jag alldeles snart vila en stund..fick så konstigt med händerna ..dom domnade såå..men bättre nu :)
Vi ska tro att det inte är ngt extra...men om det fortsätter måste jag väl till läkaren tidigare...

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken häftig osthyvel! Och en omtänksam lillebror... Har aldrig sett en sådan tidigare. Säkert något för mig också. Var kan den köpas?
Låter som att du haft en trevlig ledig dag. Och extra mysigt om ni båda är lediga till helgen.
Kramar!

Svar: Hej Ditte ..ja den är är för mjuka ostar bara typ svart danbu:) gå in på www.lykka.se där finns en för 89kr :) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Nu vet jag varför jag saknar syskon så himla mycket! Omtänksamheten som jag tror finns i de flesta syskonkullar! Kramar

4:e kommentar, skriven , av Freja:

Vilken bra present du fick, ost är gott!

5:e kommentar, skriven , av MADDISENJ.SE:

Tack snälla för rösten!

6:e kommentar, skriven , av Gittan:

God morgon Eva.
Kul att få en present och helst när det är nåt man önskar sig, och som du säger lite regn är ju inte så farligt.
Här är det lite mulet i dag så vi får se vad det blir av det.
Kramar och ha en bra dag.

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Roligt att få oanad present!
Ha det så fint!
Kram

8:e kommentar, skriven , av GeddFish:

Snacka om tur! Åh, jag ville också ha syskon! Har aldrig haft det i hela mitt liv! Hade en fosterbror när jag var liten, men han flyttade hem till sin mamma när han började skolan.
Kram och god morgon!♥

9:e kommentar, skriven , av amanda:

ooh, vilken fin lillebror du har Eva ! så omtänksam !
jag skulle också behövs en sån osthyvel !

kram på dig !

Svar: Fina du ..gå in på lykka.se där finns en sådan hyvel kostar 89kr ha det gott kram
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av ✫ Fru Eriksson:

Wow...Så snygg design på osthyveln - Kul att di fick den/Kram

11:e kommentar, skriven , av fialia:

Så gulligt av honom. Sommar regn, det luktar ju så gott när det regnar denna tiden på året.
ha de Fia

12:e kommentar, skriven , av FrökenTV, bloggen om tv och film:

gud vad bra present

Svar: ja den kommer att vara till stor nytta :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :