Hårig för en bra summa ...

publicerat i Allmänt, kläder, shopping;
 
 
Håriga tröjor ja det är inne nu och utan att veta det ,så fastnade jag för dessa skönheter & såå sköna att jag kunde nöja mig med att dessa i min garderob, köpte 3 olika färger som ni ser här ...
 
Fanns en ljusblå oxå som jag är sugen på, varma och sköna ,finns på ELLOS för endast 199kr/st och i dom flesta storlekar. Jag har xl i mina och perfekta i storleken.
 
Dagen för min del har varit förflyttelseteknik och det var givande, trevliga människor, särskilt en tjej som jag hoppas hör av sig igen, så är det ofta när man ses och det var frukost,lunch och kaffe ....
 
Alla skratt som man fått är härligt, synd att det är så sällan. Hemma igen och just diskat upp efter middagen, som bestod av korvstroganoff med blomkålsris super gott kan jag säga.
 
Tänt upp med ljus och känner mig så avslagen vet inte varför, men hoppas det är bättre i morgon då det är tidigt jobb,6.45 redan sen hem och ha det gott bara. Blir inte så mkt spring nu denna årstid alla fall inte i veckan.
 
Träning blir det inget i dag eller i morgon, skall bara slappa och återhämta min kraft, nu skall jag in & betala handpenning på resan så ha det gott alla fina...
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninnie:

Hej Eva, förflyttningsteknik behövs i våra yrken och man jag var i början på året. Vi har även utfärdat körkort för lyftteknink med liftarna :-) Fina tröjor, jag har en liknande, underbar att krypa in i när det blir kalla och dystra höstkvällar. Kramiz

2:a kommentar, skriven , av Freja:

Vilka mysiga tröjor, som att vara ett gosedjur!

Svar: Ha ha ja typ 😂😂😂kram på dig
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Mysigt med håriga tröjor.
Ha nu det jättefint och kram från mig.

Svar: Åh tack ha det mys själv kramen fina du 💖
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Marie:

Fina tröjor😊 du undrade hur gammal jag är, fylle 50 i okt och nu är man över det berömda strecket. Ha en fin kväll🙋

Svar: aha ja en kanon ålder tycker jag 😆😆kram å ha det gott
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Home2tiny:

Superfina tröjor o de ser såå gosiga o sköna ut, bra köp. Älskar också blomkålsris o framför allt blomkålsrisotto som är fantastiskt gott. Kramisar Tina

Svar: Tack snälla hoppas du kommer med lite recept lchf inför jul 😆😆kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilka ljuvliga tröjor! Dem måste jag kolla in :-)

Kram

Svar: Ja ett av dom bästa köpen för min del kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Ezter:

Kärringen mot strömmen undrar: Kliar de inte?

Svar: NÄÄ då hade inte jag använt dom 😆😆😆
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Gittan:

Fina tröjor och så härliga färger, tror dock inte det är något för mig som är så varm av mig. Jag går helst i linne, både sommar och vinter.
Ha en skön dag. Kram vännen.

Svar: Ha ha som jag med strumpor då ha det gott kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Paula´s Bloggplace:

Såå fina tröjor & härliga färger!
HA en fin torsdag!

Kram

Svar: Tack ha det gott kram
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av ♥ Sojka ♥:

hahahha tack! <3 och kram!

Svar: 😆😆😆ha det gott
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt med en bra kurs!Goda skratt och trevliga människor piggar upp.
Jättefina tröjor! Tyvärr är jag så varm i mig själv att jag inte kan ha något så varmt eller långärmat på mig inne. Så jag får nöja mig med att bara titta.Går bra det också. Jag har en härlig, unn tröja och en kofta i kashmirull och de går bra att ha ibland om det är jättekallt. Mjuka och så sköna.
Önskar dig en trevlig och skön eftermiddag.
Kram!

Svar: Ja inne kan jag inte ha dom men ute 😆 hoppas du oxå får en skön dag kram
Eva`s blogg

12:e kommentar, skriven , av Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilka mysiga tröjor:) Ser jättegosiga ut♥

Svar: Åh ja det är dom också kan jag lova :) ha det gott kram
Eva`s blogg

13:e kommentar, skriven , av Veiken:

Vilka läckra tröjor! Underbara att ha på kan jag tänka mig. Praktiska jag undrar om dom tål tvätt utan att "klibba ihop" Kramar

Svar: jadå min blev lika fin 😆😆ha en mysig kväll kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :