En vacker morgon

publicerat i Allmänt;


Sitter på jobbet och har min rast skönt även om jag slutar 13. 00 så skall jag ju ha min rast.

Dagen rullar på och när jag kommer hem skall jag vila mig då jag sovit så dåligt i natt.

I morse när jag cyklade till jobbet så var det lite små kyligt men en sådan vacker soluppgång oftast är det ju nedgången man tycker är fin och upplever.

Men alltså en vacker morgon i dag och vädret ser fint ut snart cykla hem och skall hinna med att städa tänkte jag.

Ledig i morgon men sen är det 3 dagar som gäller att jobba men det känns helt ok nu när man är i det igen.

Önskar er alla en skön dag

Ses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken vacker soluppgång du fotat. Jag blir så glad av att se den. Skönt för dig att sluta tidigt idag så du kan njuta av eftermiddagen. Önskar dig en fin dag. Kram

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du får en fin dag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Vackert foto. Gillar dessa lite kallare höstdagar :)
Trevlig kväll
Kram Pia

4:e kommentar, skriven , av GeddFish:

En helt underbar soluppgång! Nu är det snart dags för nästa. Tacksam för varje dag som solen går upp för mig. Kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag brukar vara morgonpigg (när jag inte är sjuk och vill sova jämt...) och soluppgångar är härliga! Trevligare än solnedgångar eftersom det blir ljusare och ljusare hela tiden och inte mörkt...

6:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Jättefint foto :)
Hoppas att din lediga dag blir bra o skön!

Kram, kram

Kommentera inlägget här :