Äntligen fri

publicerat i allmänt;
 
Äntligen fri även om helgen varit trevlig och det glädjer mig att göra mina vt nöjda vilket jag oxå gjort. Åt själv lite påskmat i går inte för mkt men lagom.
 
Maken hämtade mig 20.30 hem och tog en dusch sen kollade vi en svensk film på svt 1 och efter den var jag halv sovande.
 
Dagen i ära annandagpåsk blir inte något särskillt utan träning och sen umgås med maken, solen skiner & jag är tacksam för det, då kan man vara ute. Funderade på att gå ut en lång runda och fota kanske.
 
Får se vad det blir av det, jag har förståt att maken har nåt fuffens för sig så jag tror nu att det är min present han försöker dölja att han skall handla nåt mer som inte jag får se eller förstå.
 
Men se Eva här är smart & väldigt nyfiken hi hi jag skall dock låta honom hålla på utan att låtsas att jag fattar.
 
Måndagen är här så passa på att njuta av dagen alla fina
 
Är ni nyfikna av er?
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bosse Lidén:

Det där låter spännande. Ni kvinnor är sluga, men vi män kan allt vi med. Kram PåskBosse

2:a kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Nyfiken, JAG ? nä inte alls, haha, vem är inte det liksom :)
Fin dag till dig !
Kram Pia

Svar: Ha ha det är bog lite alla eller hur?kram Ha det mysigt
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så spännande! Du får återkomma och berätta :-)

Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jo då, jag är nyfiken och det på det mesta. Spännande att se vad som pågår.
Skönt med både vackert väder och ledig dag.
Strålande sol här också, så skönt.Här blir det barn och barnbarn på tidig middag/sen lunch och vi blir 10 stycken. Jättemysigt att samla alla.
Trångt blir det, men det går bra...
Önskar dig en trevlig dag.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Glädjen dag för dig då, :-))

Kramis ♥

Svar: Nja den 8 april är det 😄kram Ha en fin dag
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Charlotte:

Men du det är nu det är spännande...ha det så gott!

Svar: Hej på dig ..ja den 8 fyller jag tills dess får jag vänta hi hi kram Ha en fin dag
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Annika:

Svaret är JAAA. Jag är jätte nyfiken. Undrar just vad han hittat på. Men snart är det din dag och du får veta. Oj, så nyfiken jag oxå blev nu.
Kram

Svar: Ha ha du är för go ja ja jag är nyfiken oxå kramiz
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Marie:

Spännande! Jag är oxå nyfiken och vill både veta och inte veta! Min blogg fungerar inte just nu.. Har mailat och hoppas få svar imorgon , ser du den? Kram

Svar: Hej försökte komma in i dag men det gick inte tyvärr lev skraj att du lagt ner 😣 skönt att se dig kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag är supernyfiken, på allt möjligt, jag tror det är därför jag lärt mig så mycket genom åren. Nyfikenhet är en god egenskap enligt mig!

10:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag är ALDRIG nyfiken, bara MYCKET intresserad. Skillnad? Inte en aning, men det låter bättre! Hahaha! Ha det så gott!

11:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag är nog lagom nyfiken.
Ha en härlig dag!
Hoppas solen skiner hos dig!
Kram

Kommentera inlägget här :