Blogg träff...

publicerat i allmänt;
 
 
 
Klockan är inte så mycket jag kunde ha valt att ligga kvar men jag har en del jag skall hinna med i dag innan jobb kl 13.00 så lika bra att stiga upp.
 
Ja i dag skall jag träffa ( om allt är ok) en kär bloggvän sen många år tillbaka, hon var en av de första jag lärde känna då jag startade min blogg på amelia, vi har aldrig träffats förr.
 
Så det blir tyvärr bara en kort träff då jag jobbar till 20.30 men att ses är ett självklart val, jag blev väldigt glad över att hon hörde av sig om att komma till min stad.
 
Vem är hon? ja det kommer jag att berätta sedan, skall se till att  få en selfies på oss så får ni se :) . Träning i vanlig ordning ,det blir liksom inte så mycket mer innan man börjar den tiden på dagen.
 
Önskar er en super fin dag 
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie Häggström:

Kul med bloggträff, har träffat mm första bloggvän oxå, hi har känt varandra i 8 år nu och hon bor i Falun 😊ha en fin solig dag✔️

2:a kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Visst är det kul med Bloggträff :) Jag har ju träffat en bloggvän från Ameliatiderna då jag var till Umeå. Hoppas att få till en träff i sommar också :)
Ha en härlig dag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Så roligt! :-) Kram ♥

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Spännande med bloggträff! Jag har varit på några. Skulle vilja träffa fler.
Lycka till och kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Veiken:

Åh så roligt att träffa en bloggkompis "på riktigt" Ha det jättebäst! Hoppas att det blir lyckat!
Kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Men så roligt och spännande.
Tittar in och visar upp att jag fortfarande finns fast jag inte kunnat blogga så mycket sista veckorna.
Saknar det och dig!
Ha det så bäst!
Varm Kram

Svar: Åh va glad jag blir av att se dig :) hoppas du kommer åter snart snart stor kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Spännande.
Kram

8:e kommentar, skriven , av Ezter:

Så roligt! Jag har träffat några bloggvänner, det är så kul!

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bloggträff är jättetrevligt! Har varit med om ett par i Stockholm och det tillförde så mycket och en del bloggträffar har det blivit här i Spanien och då är vi ett helt gäng som ses och nya kommer till så skaran utökas.
Alla är ju inte alltid här samtidigt, men många brukar vi bli.
Önskar er en fin dag på alla sätt och ser fram emot att få höra mer.
Kram från mig i solen men i skuggan.

10:e kommentar, skriven , av Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Men vad roligt att träffa en bloggvän:) Hoppas ni får det trevligt:)

11:e kommentar, skriven , av Freja:

Så roligt att träffa bloggvän, det har jag bara gjort en enda gång. Jag bor så långt ifrån alla...

Svar: ja du vet vem det är :) kram
Eva`s blogg

12:e kommentar, skriven , av Znogge:

Hoppas att det blev en riktigt trevlig bloggträff :-)

Kram

13:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så mysigt med bloggträff! Hoppas ni fick det trevligt!
Ilse Jacobsen har så mycket snyggt! Både skor och klänningar.
Hoppas du får en skön onsdag!
Kramen

14:e kommentar, skriven , av fialia:

Så trevligt, jag har ju träffat några under årens lopp.
ha de Fia

Svar: du vet vem hon är :) kram
Eva`s blogg

15:e kommentar, skriven , av amanda:

Nej, men Eva, jag minns också Amelia tiden !! Lite tråkigt att det lades ner !
Där var det några som jag blev riktigt "nära", men vet inte var dem är nu ? Utom du, hihi...! Och jag minns ju inte allas namn heller.

Kram vännen ! Hoppas du har jättekul på träffen !


Svar: du vet vem hon är kika in nu :) kram
Eva`s blogg

16:e kommentar, skriven , av Bosse Lidén:

Hoppas ni hade trevligt och skrattade mycket. Du kunde väl skrivit första bokstaven. :) Kram

Svar: Ja nu kan du se vem det var jag träffade :) kram på dig
Eva`s blogg

17:e kommentar, skriven , av Annika:

Sååå roligt. Ser fram emot bilden på er. Ha nu en fin Valborg. Kramen

Svar: nu finns bild kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :