Stå på händerna & kika ut?

publicerat i allmänt;
 
 
 
Jag skrattade så mycket så jag nästan kissade på mig då vi skulle sätta i hopa detta telescope/ stjärnkikaren...som vi köpte för 1/2 priset och min bror som kan sådant sa att den var väldigt bra.
 
Jag och maken började sätta ihopa den & stötte på problem redan vid benställningen, 2 skruvar fattades, det löste han genom att ta skruvar från sitt jobb & allt var bra. Nu så skulle vi få den att funka så vi kunde titta ut.
 
Beskrivningen till var katastrof, kunde inte ens googla fram något, skall kika och allt jag ser är upp & ner vänt, hm den kan inte sitta på annat sätt...vi la den från oss och min bror kommer en dag för att hjälpa oss. Kanske kunde vi stå på händerna och kika *s*
 
Kul med saker man inte får i hopa, men men det blir bra sen. Ledig i dag härligt gymmet står på tur, sen kommer jag att fixa lite på balkongen och kanske inta min lunch där sedan.
 
Skall ut & titta på nytt golv till balkongen gråa klick plattor skall vi ha, ikea har så blir väl en tur dit sen när maken kommer hem.
 
Njut av solen alla fina 
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marieangel:

Hahaha...nu skrattade jag. Såg bara en syn när man står på huvudet och kollar. Hoppas ni får rätsida på den. Ha en fin dag!

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Så då gäller det att kringboende inte har några hemligheter för sig längre ;-)

Kram och ha en bra dag i solen!

3:e kommentar, skriven , av amanda:


Det blir säkert spännande att titta ut i rymden och stjärnorna,
eller kanske ufon ?
Du kan även titta på flygplanen när dem är på väg till nånstans !

Ja, det säger jag med Eva, att nästan alla beskrivningar är hopplösa !

Min kompis försökte sätta ihop en vanlig köksstol från Mio, men kunde inte ?, han blev så arg att han slog sönder hela stolen, hahaha !

Man får inte vara kort stubin, hihi...när man läser på olika beskrivningar, hahaha !!

Kram på dig vännen, och lycka till med att sätta i hop kikaren !

4:e kommentar, skriven , av Comsi comsa:


Ha ha ha ha....Kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Man får inte roligare än vad man gör sig! Jag kan riktigt se er stå där på huvudet och titta...Skönt att ni fick ihop den för annars hade de från butiken fått komma och monterat den...
Skönt med en arbetsfri dag och tid att göra det du vill. Mysigt att våren nu kommit så pass att det känns trevligt att fixa med balkongen. Kul med nytt golv och har man ev tak av grannens balkong kan man ju välja vilket golv som helst. Roligt att se vad nu väljer. Trevlig dag önskar jag. Kram!

6:e kommentar, skriven , av Ezter:

Det är inte alltid lätt med de där beskrivningarna ;)

Svar: ha ha nej verkligen inte :)
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av homehopedreams:

Hihi så där brukar det bli ibland för mej med.
Förra sommaren satte jag ihop en garderob. Och den har fortfarande problem med sin dörr eftersom hela garderoben blev sned :)
Kram!

Svar: Ha ha Japan den som ger sig hoppas allt är bra med dig kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Freja:

Åhh, en stjärnkikare, en sån vill jag med ha. det blir nog bra när ni klurar ut hur den fungerar!

9:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Hihi kram Diana

Kommentera inlägget här :