Vårens heta

publicerat i Mode, allmänt;
 
 
 
Mode och kläder i alla olika färger, men det finns allt något som är hett och i vår är det bas som färgerna vitt, beige,grått som hägrar....sen är det pastell färger som ljusblått, puder rosa, mint grönt, gult.....
 
 
Sen är det bara fantasin som avgör hur vi kombinerar dessa saker, även jeansen bootcut är inne dom som är lite utsvängda nertill love it!!!
 
Har ett par som jag köpt på lindex nja dom är inte lika utsvängda som dom jag hade på 70/80 talet. men dock en aning.
 
Bas färgerna passar mig perfekt även pastellerna, men jag köper det jag gillar och inte alls vad som är inne alltid. Gillar att shoppa nytt och gärna en del i vårens färger.....
 
Hur noga följer ni modet?
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gittan:

Jag följer nog inte modet så mycket, visst är det kul att köpa något som är riktigt inne nån gång men då ska det vara något som jag andvänder.
Jag är nog sådan att jag köper det jag tycker om och som är bekvämt.
ha en skön kväll. Kram.

Svar: Så klart det måste vara bekvämt o tycka om är ett måste 😄kram kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Freja:

Jag följer inte modet alls, de där färgerna gillar jag inte, så då köper jag inte. Har börjat sy själv mer i stället för att få kläder som JAG vill ha, i form och färg!

Svar: Ja men du har ju läckra kläder Freja ...gillar din stil
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Camilla Sigvardsson Asplund :

Älskar bårens färger! Erkänner att jag är lite feg och har inte provat bootcut än... Måste jag ju göra!

4:e kommentar, skriven , av Camilla Sigvardsson Asplund :

Gillar du oxå Ellos nya kataloger?

Svar: ja då den är lite mer fashion känns det som :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag köper det jag vill ha och följer modet mindre och mindre. Men visst kan man inspireras ändå!

Kram

6:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Mode å kläder är kul. Man kan ta in nån grej i klädstilen så behåller man ändå sin personliga stil. Så gör jag. Lite personlig vill man vara.
Ha en fin söndag fina du.
Kramkram

7:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Ursnygga jeans kram Diana

8:e kommentar, skriven , av Ezter:

Bootcut har ju funnits länge, men jag är inte så förtjust i det. Undviker i möjligaste mån!

9:e kommentar, skriven , av amanda:

Jag är inte ett dugg så där modeinriktad, hihi...!
Köper när andan faller in, och sånt som jag vet
att det passar till mig.
Använder oftast på Cellbes katalog på nätet.

Ha en fin och härlig söndag kram !!

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag följer aldrig modet.
Jag klär mig i det jag trivs i.
Pastellfärger har jag nog inte burit sen 80 talet.
Ha en toppendag!
Kram

11:e kommentar, skriven , av Comsi comsa:


Jag har väldigt svårt för 70-talet, jag var ju med då och vet att jag inte gillade då heller. Jag köper det jag trivs i och det blir mest den sportiga stilen.

Kram för söndagen ♥

Kommentera inlägget här :