Shopping på rea

publicerat i allmänt;
 
 
 
Var ute för att köpa ett par gympa skor till maken som han kan ha på jobbet då han som jag går väldigt mkt är det super viktigt vad man har på fötterna.
 
Men vi var sen en sväng på mobilia & flash där jag hittade detta linne i lin och den baby rosa toppen oxå i lin, super skönt båda plaggen för 275kr som hittat all rea 50% på.
 
Den reans gillas, mycket folk var där men klart lönen är kommen och regn så vad passar bättre än att shoppa? 
 
Fika hoppade vi då vi är hembjudna till en kollega som vi inte träffat på länge så till dottern blev det inget då hon är dålig. 
 
mat på g nu köpte en grillad kyckling så har vi rotfruktsgratäng i ugnen, har inte smakat det förr men det ser super gott ut, körsbärstomater & feta till det mums...
 
Sen åker vi i väg vid 19.00 blir ju inte super sent då jag skall jobba 6.45 i morgon ...
 
Hittar ni på med?
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Rea kan vara bra och har en tur så finns en del. Jag Har allt i princip, mycket kvar sedan åren i Kina, alltför mycket, så rea blir det sällan jag besöker.
Men en del skor blir det förstås.
Hoppas ni har en trevlig kväll.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Middagen lät smarrig.
Önskar dig en skön afton!
Kram

3:e kommentar, skriven , av Freja:

Vilka fynd!

4:e kommentar, skriven , av fialia:

Linnet e i min smak, så snyggt!!
Jag gick av i går o ska gå på i dag igen. Men fredag natt e jag ledig o ska bjuda ut maken då han fyller.
ha de Fia

5:e kommentar, skriven , av homehopedreams:

Ja visst är det enda man kan är att unna sig att shoppa lite. Själv har jag gått lös på underkläder denna månad. Så skönt att kasta allt och bara börja om. Annars sitter jag på jobbet på vardagarna och låtsas jobba ;) Inte mycket som händer här.

Fina dina fynd var! Hoppas att solen kommer snart så du får använda dem också :)
Kram!

6:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas:

Hoppas att middagen smakade bra! Lät såå gott!
Igår var vi o hälsade på mamma
Idag ser det lite lugnare ut ...känner mej ganska trött o slut....
Ha en fin onsdag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Rätt varor till reapris uppskattas! Tyvärr hittar jag inte så mycket på rea, men jag har väl inget tålamod direkt! Kramar
PS. Snygga linnen!

8:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilka fina fynd!

Vi har börjat att tömma mammas lägenhet och roligare kan man ha det.

Kram

9:e kommentar, skriven , av amanda:


Din baby rosa toppen i lin, är också i min smak, jättesnyggt !

Rotfruktsgratäng i ugnen, plus alla tillbehör, smakar säkert gott !

Ha det gott vännen, en rosa kram till dig !

Kommentera inlägget här :