Uteservering ...

publicerat i allmänt;
 
 
 
Jobbet var slut 21.00 maken mötte mig,vi cyklade hem och förbi vanna beach där jag tog en kaffe & maken tog en öl vi satt & bara kopplade av, bara att umgås så där ute är ju bara för mysigt ...
 
Maken sitter i telefon med svärmor som bor i Grekland, det är inte lätt att få ut kontanter där nu ju. Vi skall försöka fixa det för henne. Jag sätter mig vid datorn och gör ett inlägg.
 
Visst är det underbart att kunna sitta ute, för vi är ju inte bortskämda med det här hemma, så man uppskattar det enormt.
 
Morgon dagen är det oxå kvälls jobb så jag kan både sova ut & hinna lite annat. Nu skall jag kolla lite tv innan sängen kallar.
 
Hoppas ni haft det skönt denna ljuva sommar kväll :)
 
Ses
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av TantGlad:

Det är himla mysigt med värmen som kommer nu. Bara att njuta av dessa dagar.
Sommarkram från mig

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du fick sova riktigt gott i natt.
Ha en finfin dag!
Kram

Kommentera inlägget här :