Odd Molly vs budget

publicerat i kläder;
 
 
Odd molly är visst snyggt men inte alltid vill man kanske lägga dom pengarna på just en kofta eller något i den stilen.
 
Jag hittade denna som påminner om den jag gillar denna så skall klicka hem den när den kommer in i min storlek. Finns även i corall men det blir denna för mig.
 
Så priset för denna är endast 349kr på HALENS som jag skrivit innan så finns det en massa godsaker i den katalogen eller på nätet ....
 
Köper du dyrt vs budget om det finns att välja på?
 
Ses 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ezter:

Beror på vad det är och hur gärna jag vill ha just originalet. Klänningen jag köpte i somras tex, den fanns inte att hitta liknande billigt, ingen annan jag gillade heller, så det fick bli den till sist!

2:a kommentar, skriven , av Marieangel:

Köper alltid budget eftersom jag jag gillar att shoppa, den var ju precis som en odd molly tröja. Det enda jag har från Odd Molly är en sommarklänning.Fransarna är superfina!!Kram

Kommentera inlägget här :