Pastell härliga lack

publicerat i allmänt;
 
 
Var ju på åhlens i lördags och dessa söta små flaskorna i nya vår färger hade kommit in, och jag blev sugen tycker det är skoj att måla i olika färger & lite fina stenar i så har man super fina naglar.
 
Magen gör ont då jag åt viltöksbröd till soppan, där är det bekräftat att bröd gör min mage smärtsam, därför undviker jag det och lchf bröd passar mig perfekt.
 
Dagen har varit mkt på jobb sen träning efter jobb ett pass på 45 minuter, men sen blev det bara en dusch & nu slappa, skall se Parnevik i kväll för jag blev förvånad över att det var som det var, mycket skratt & varma goa människor....
 
Köper ni lackens nyheter?
 
Ses
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag använder i princip aldrig nagellack vilket är dumt för det finns ju så många fina färger!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vilka fina färger. Är ofta dålig på att lacka laglarna , men nu blev jag inspirerad att åtminstone lacka tånaglarna.
Önskar dig en trevlig kväll.
kram!

Svar: ja tårna är roligt att måla :) ha en fin dag kram på dig
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av TantGlad:

Det är såååå roligt med nagerlack.
Finns ju så många fina glada färger.
Kramkram från mig.

4:e kommentar, skriven , av Camilla Sigvardsson Asplund :

Härliga färger👍 själv är jag så mesig och har bara fransk manikyr...

Svar: Jag älskar fransk manikyr ) ja du såg att jag tackade nej till op :) kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Paula´s Blogg:

Härliga färger på lack :) Längesen jag köpt nagellack....
Här har det kommit snö i natt! Vattengympadags för mej samt handla mat.
Ha en bra tisdag!

Kram

Kommentera inlägget här :