Sätta ögonfransar

publicerat i
 
 
Jag ville testa & skall man bibehålla dom så får man som med allt annat underhålla dom, men jag berättar här hur jag gjorde och den info jag fått.
 
* Tittar hur långa ens egna är & bestämmer utifrån det hur mkt längre dom skall vara skall ju dock synas.
 
* Jag har silkes fransar som klistras fast i mina egna fransar en och en när man sen tappar sina egna följer även den lösa med, vi ses sällan våra egna falla av men dessa ser man & behöver inte bli orolig.
 
* Dom 2 första dagarna skall man inte ha vatten på dom för klistret skall härdas, sen kan man duscha så klart men man får vara försiktig ändå.
 
* Ca 3 veckor efter bör man enl rek fylla i dom som fallit av, åker man på sem t ex så får man räkna att dom faller av mer då man vistas i vatten och sol osv.
 
* Men som allt nytt kändes det ovant i går idag är det helt ok, jag har glasögon så trycker jag upp dom för högt slår fransarna i, men det är helt ok 
 
* I Malmö gör hon dom & i mars är det special pris 500kr första gången sen om man gör dom inom 3 veck kostar det 300kr väntar man 4 veck så 400kr. 
 
* Man skall borta dom varje morgon med en borste som typ till mascara ( får man där) sen även efter duschning.
 
Ja bor någon i Malmö & är sugen så hör av er så får ni nr till tjejen som gör det & annars ligger ett nytt sett ca 800-1000kr tror jag.
 
Hoppas dessa svaren är ok för er som undrat om saker kring detta.
 
Ses 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Tack för detaljerad information :-)

Får se, kanske sätter jag också dit några extrafransar, så man har något att blinka med. :-)

Kram ♥

Svar: skall det vara skall det vara ordentligt ;) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av I mitt huvud:

Det blev väldigt snyggt! Men jag är rädd att om jag testar så kommer jag tycka mina egna är för fjuttiga sen, och så "måste" jag fortsätta.

Svar: kan ju bli så men den risken tar jag :) då har jag testat min nyfikenhet :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kul idé tycker jag och fint blev det. (Har provat ett par gånger, men inget för mig. Svårt med snorkling och dyknig...)Klart man skall testa och se och prismässit var det mycket överkomligt för det är viktigt att det blir bra gjort och att just fransar och klister är av god kvalité för att undvika allergier.
Kram!

Svar: Ja så rätt så visst är det fint men jag vill gnugga i ögonen 😄😄kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Tack för beskrivningen! Jag har varit nyfiken på det där ett tag. Jag har ju linser så det måste funka med dem också.
Hoppas du får en bra torsdag!
Kramar

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej, Ninnie här... Visst blev det bra men inget för mig. Jag har fransar så det räcker med ett par tag med mascaran så blir det bra. Ha det fortsatt fint!

Svar: jag hittar inte din blogg :( ingen länk heller så jag kan länka dig kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag är nästan pigg på att testa och priset är verkligen bra. Hör av mig i så fall!

Kram

7:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Fint det blev kram Diana

8:e kommentar, skriven , av fialia:

Snyggt, har en kontakt här i Kungsbacka som gör det för bra pris oxå men har bara inte kommit iväg.
ha de Fia

9:e kommentar, skriven , av Sanna:

Snygging ;)
Gjorde du hos Janny?
Kram

Svar: Hajj japp det gjorde jag 😄kram
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Sanna:

Snygging ;)
Gjorde du hos Janny?
Kram

Kommentera inlägget här :