Tomt hemma ...

publicerat i allmänt;
 
 
Jag kommer att ha lite bilder i mina inlägg som kommer en tid framöver, vill gärna visa dom men oxå för att dom gör mig så lycklig. När jag bloggar mår jag bra så det blir lite av dubbelt upp för mig då :) dom är så klart från vår sista resa.
 
Nyss kommit hem och gjort en mugg kaffe, det är tomt i lägenheten då maken jobbar till 22 för att se genom nya rutiner på jobbet. Man är van att han jobbar endast dag sen ett bra tag tillbaka.
 
Men tiden går och här sitter jag med kaffet och bara kopplar av efter en dag på jobb med en hel del att göra. Morgon i morgon sen utbildning till 16.00, efter det träning.
 
Ja man kommer snabbt in i de dagliga rutinerna igen, och det är skönt. Denna geten ville inte släppa förbi oss och ställde sig mitt framför vår bil och vad vi skrattade.
 
Hälsades välkommen tillbaka av några vt som var så glada över att jag var tillbaka, det värmer mer än något i mitt hjärta. Det gör det värt att annat som kan vara tungt ibland.
 
Hoppas er dag varit bra alla fina
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Välkommen hem.. Jag ser att ni har varit hemma några dagar och när man väl är hemma, så känns det som att man aldrig har varit borta!
Här är kallt som attan, men det finns värre saker! Kramar

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Vilken rolig get :) Tur ni inte hade bråttom!

Svar: Ja precis vad vi sa 😄😄
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Välkommen hem!

Nattinatti ♥

4:e kommentar, skriven , av Marieangel:

Godmorgon, varit lite dåligt med kommentarer men jag jag läser varje dag:-) Kram

Svar: naw du är ju för go du ha det gott kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt att bli välkomnad tillbaka!
Och visst kommer man snart in i de dagliga rutinerna igen. Men roligt att se bilder från semestern och uppleva en del på nytt.
Trevlig tisdag önskar jag dig.
Kram!

Svar: Ja då allt flyter på hoppas du har det bra kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Annika:

Välkommen tillbaks till verkligheten. Men nu har du hela sommaren framför dig här hemma. Vilken tokrolig get.
Kramen.

Svar: Nja fast jag skall jobba fram till 13 aug sen åker vi 2 veckor igen till Naxos :) kramen
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Bosse Lidén:

Det är roligt både att planera och att återse sin resa via bilder. De där djuren på fyra ben kan vara mycket envisa. I det här fallet lirade den på hemmaplan. Kram Bosse

Svar: Ja jag håller med dig Bosse ja denna söta geten var fast besluten hi hi ha det gott kram på dig
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :