En alvedon ....

publicerat i allmänt;
 
 
Blå blå vindar & vatten ja för blått är det, som jag nämnde i går var det magiskt då jag var ute och tränade på morgonen. Så vackert här & rogivande tyst.
 
Så olika nätter i natt har det varit en riktigt dålig natt sömn vaknade med nackvärk, men tog en alvedon nu och hoppas det släpper. 
 
Det brukar göra det så jag håller tummen, ingen träning i dag då höften och knät smärtar igen, lika bra att lyssna på kroppen så jag kan köra powerwalk i morgon kanske. Även ett tandläkarbesök står på listan i morgon.
 
Tappade en bit av min plomb när vi kom hem från semestern och sen blev jag opererad så hann inte dit, tur att jag hade tandpasta som hjälpte mig då.
 
Bara hoppas det inte blir för dyrt, inte alls roligt eller planerat i ekonomin denna månaden. 11.10 skall jag vara där, och maken är ledig så han kan köra mig dit. 
 
Hoppas det blir fint väder så kanske vi åker en sväng till skogen har vi pratat om. Men man vet inte heller om maken blir inringd på jobb men det hoppas jag inte *S*
 
Hur ser er dag ut?
 
Ses 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas:

Godmorgon , fina Eva!
Idag blir det klädtvätt mest hela dagen o så ska jag väl börja med städningen
Ha en fin onsdag

Kram

2:a kommentar, skriven , av znogge:

En heldag i saltgruvan, sedan storhandling och därefter språkkurs. Full rulle minst sagt! Hoppas det går bra hos tandläkaren. Jag har också tappat en bit av en tand. Suck...

Kram

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Håller tummarna för att det inte blir så dyrt.
En tur till skogen lät mysigt.

Sv; Min medicinering ändras hela tiden då läkarna anser att viss medicin inte fungerar, så provas något annat. Nu håller jag än en gång på att fasa in ny medicin och om några dagar ska jag samtidigt fasa ut en tablett jag ätit jättelänge. Man känner sig som en labbråtta.

Ha en skön dag fina du!

Kram

Svar: lider med dig o hoppas det blir bra i slutänden :) kramen
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Hoppas det inte blir allt för kostbart hos tandläkaren, men det brukar det tyvärr bli...

Stor kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Usch, jag har hat för många turer hos tandläkaren och det är då alltid dyrt, men tacksam att det finns hjälp, vad gjorde man annars??
Ska iväg ut, fånga dagen och solen. Kram, ha det gott och lycka till!

6:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Ha en härlig dag :)

7:e kommentar, skriven , av amanda:


Nej, det är inte alls roligt, menar att gå hos tandläkaren, det är obehagligt och dyrt,
tycker jag.

Hoppas det går bra där så ni hinner göra en sväng till skogen !

"Hur ser er dag ut?" frågar du, ja du Eva,
jag börjar fixa med maten för det tar lite längre tid, för det blir kalops idag.

Kram på dig du goa vännen !!


Svar: Kan inte kommain till dig :( kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Ezter:

Det brukar bli dyrt hos tandläkaren, men lika bra att fixa det, det blir ju inte billigare!

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Oplanerade tandläkarbesök är inte trevliga...Och inte kostnaden heller. Jga har en buffert för dessa oväntade utgifter och då märks det inte så mycket när dte väl ska betalas. håller tummarna för att det inte blir så kostsamt.
vackert väder här också så det blir lite trevligheter av varierande slag. Lika bra att passa på.
Hoppas din värk går över.
Njut av dagen så gott det går.
Kram!

10:e kommentar, skriven , av linah:

du har så fina bilder i din blogg:D!

Svar: Naw tack för det ☺☺☺
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av amanda:

hej Eva, jag bara testar, men jag tror att jag ha slagit fel på min adress.
kram !

Svar: eller kanske du har uteslutit mig 😃😃😃skoja kramen
Eva`s blogg

12:e kommentar, skriven , av amanda:

nu funkar det, där var felet,
hade skrivit fel min bloggadress ! kram igen !

Svar: naw tack kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :