Mums till fotbollen ...

publicerat i allmänt;
 
 
Lite gott till fotbollen som kommer jag har inte ätit middag bara lite lätt, för att jag skall smaska i mig bruschetta med maken, som var tvungen och åka och fylla på mitt busskort idag nu i kväll.
 
Han skulle köra  mig i morgon till tandläkaren men har fått jobb i morgon, tydligen kris där. Så jag har ju inte använt mitt busskort på ett tag då jag annars cyklar.
 
Får inte cykla ännu så jag måste ta bussen, köpte hem lite ostbågar till maken som han önskade, jag äter något nyttigare *S* Dagen har varit bra dock lite stickningar i såren men det är ju läkning processen så bara att låta det vara.
 
Ja vi skall ju då se fotbollen tillsammans, sen blir det väl inte så jätte mycket mer, är trött i dag men det är för jag hade en sämre natt.
 
Skall ni se fotbollen?
 
Ses 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linah:

åhh va gott:D!! <3

Svar: Ja det var det ☺☺
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Annika:

Nix... ingen fotboll här. Men mackorna såg inte helt fel ut. Nu får det bli bonde söker fru.
Ha det gott. Kramen

Svar: Ja o goda var dom ha en skön kväll kramen
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Det såg gott ut! Nja, jag hoppar nog lite mellan fotbollen och Uppdrag Granskning. Tror inte att Malmös chanser direkt är så stora...Men de gör säkert ett bra försök.
Önskar er en trevlig kväll och hoppas du kan sova bättre i natt.
Kram!

Svar: hi hi ja jag tror inte heller det tyvärr önskar er detsamma kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Gittan:

Ingen fotboll här och vad gott det såg ut, var det säkert också. Jag känner mig lite förkyld i kväll, fryser och har ont överallt känns det som. Det blir nog att ta igen sig ett par dagar. Kram på dig.

Svar: Åh hoppas inte det blir värre och att du kan kurera dig på bästa sätt vännen stor kram ta hand om dig
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Maken kollar och jag sitter här. Känner mig förkyld, svidig i ögonen, så tror jag snart går och lägger mig...

Svar: Hoppas inte du blir dålig nu då sov gott sen ☺kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Freja:

Ingen fotboll för mig, men gärna en bruschetta tack!

Svar: hi hi ja gott var det kan jag lova ☺kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det där så riktigt smarrigt ut!
Ha en skön dag!
Kram

8:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas:

Mackorna ser goda ut! Här är mannen sjuk...
Idag städning , handlas o hämtning av ungdomarna
Ha en bra torsdag!
Kram

Kommentera inlägget här :