Kreta/Naxos= Grekland

publicerat i allmänt;
 
 
Tisdag morgon & jag hade ingen som helst lust att kliva ur sängen idag, varför vet jag inte kanske för att jag vet att imorgon skall jag upp tidigt.
 
Men till sist så drog det i kaffetarmen så nu sitter jag här ändå, tittar ut och möts av en otrolig dimma som gör att jag knappt ser huset framför mig.
 
Hur blir det med att åka ut & fota med min lillebror, hm ja det får jag se, men innan dess blir det träning. En härlig sommar bild från Naxos & golden beach.
 
Efter 5 år i rad som vi besökt denna ljuvliga ö blir det en annan i sommar för jag vill se fler Grekiska öar oxå, Grekland är inte grekland som många tror, att allt ser likadant ut nix så är det inte.
 
Alla ställen jag varit på har liksom sitt charmiga, var på Kreta förra året 1 vecka men det finns mer att utforska där så därav tog vi 2 veckor dit i augusti.
 
Hur ser er tisdag ut då?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin Ericson:

Härligt bild, jag har inte varit i Grekland men vill gärna dit =)
Jag är ledig idag och ska ta en sväng till Åhlens! :)

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vilken härlig strand,ja i dag är det grått o regn här så trist.kramar

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Jag harvar på i gruvan och mer spännande än så blir det inte ;-)

Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

En underbar bild från Naxos! Grekland är fint och har mycket att erbjuda och jag ler och tänker tillbaka på alla de båtluuffar vi gjort bland en massa öar med barnen då de var små och tonåringar. Fantastiska minnen . Jag räknade ut att vi totalt, med och utan båtluffar besökt 20 öar och alla av olika karaktärer.
Förstår att du ser fram emot er sommarresa till Kreta.
Önskar dig en bra dag!
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Nyss hemkommen från jobbet och fikastund med gammal kompis. Nu ska jag läsa ut min lånebok, när jag lunchat!

Kommentera inlägget här :