Vinnaren är ....

publicerat i allmänt;
 
 
Vinnaren av klockan är dragen av min dotter & det blev ...tadaaaaa Marieangel GRATTIS och skicka mig din adress så får du den snart på posten.
 
Jag kommer att ha fler utlottningar så ge inte upp, min dotter tog ett namn i kommentarsfältet då hon inte känner er så var det på kommentaren hon föll & så blev det .
 
Men tack alla fina för ni var med & jag kanske kommer ha fler utlottningar med samma klocka det vet man aldrig :)
 
Ha en fin kväll alla ...marieangel.blogg.se hör av dig & grattis igen :) 
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Grattis till vinnaren! Kul!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Wiiiie , tack så roligt ❤️❤️ Mm adress är: Marie Häggström, Aniaravägen 21. 142 63 Trångsund . Puzz & Kram

3:e kommentar, skriven , av sandra.:

Grattis till vinnaren :)
och så rättvist att din dotter fick välja ett namn :)
hoppas du får en bra dag kram <3

Svar: Ja jag kände så för jag vill att alla skall vinna :) kram fina du
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Grattis till vinnaren! :-D Kram

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Grattis till vinnaren!

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Stort grattis till vinnaren :D

Kram och trevlig kväll önskar jag dig!

7:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Stort grattis till henne! :)

Svar: ☺☺☺
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av lindsay :

Det var inte lätt att välja en vinnare 😄

Kommentera inlägget här :