Ovanligt husdjur

publicerat i
lånad bild
 
Husdjur är det ju många av oss som har & det väljer man för dom man gillar, vissa har hundar, fåglar, katter, hamstrar,marsvin osv.
 
Men när jag var liten så köpte mammam & pappa en kungsboa som vi hade hemma & pappa lärde oss redan som små att dom är inte farliga, jag satt i soffan med en orm runt halsen så stolt!
 
Jag tänkte att 1 gång i veckan ta upp något som jag minns från barndomen, kan vara nåt litet eller nåt stort men dock ett minne.
 
Jag tyckte det var läskigt när dom matade denna ormen för det gjorde pappa alltid. Men även min lillebror har haft några ormar som husdjur ...
 
 
Ett minne blott 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra.:

Men Eva försöker du få mig att få hjärt attack?? hahaha jag hatar ormar och är livrädd, var tvungen scrolla ner fort som fan när jag såg att det var en orm haha.

<3

Svar: Men lilla vän :) ha ha ha söt är den ju :) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av ullie:

vi hade massvis me djur då ja va liten födde upp undulater sen hade vi fiskar vandrande pinnar en rått vi thade ja sen kom det en kanin nä två hade ja en tam som gick överallt o sov inne i sin bur på nätterna - ja det va lite sen kom katter oxå

det är roligt me såna där små minnen men ormmar min man hade en spingel typ fågelspindel då vi träffades o ja katt ja sa välj mej o katten eller spindeln då ja har spindelfobi men ja du ser va han valde he he

kram o fin kväll vännen

3:e kommentar, skriven , av ninnie:

Hua 🙁 för 🐍 ormar. Eva jag hänger på med barndomsminnen men jag stannar kvar på Instagram stories som @ninnzzan ❤️

Kommentera inlägget här :