Galen i kärlek // filmtips

publicerat i Filmtips;
lånad bild
 
Såg på tablån att denna underbara filmen kommer i kväll klockan 20.00 på kanal 11 en film man bara kan älska och bra skådisar oxå är där ..
 
Handling ...
 

Harry Sanborn är en medelålders, inflytelserik skivbolagsboss som har smak för unga attraktiva kvinnor. Det som skulle bli ett romantiskt veckoslut, slutar i bröstsmärtor för Harrys del, vilket leder till att Harrys liv tar en oväntad vän

 

Jag har sett den många gånger & älskar den varje gång jag ser den, för är man i medelåldern så är det så mycket man känner igen sig i ...

 

5 av 5 i betyg av mig ..alltså på kanal 11 klockan 20.00 i kväll söndag 

 

Kram 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annette:

Idag blir det ingen TV kväll utan jag kryper ner i soffan med en bok istället

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tassar in tidigt idag för att önska dig en riktigt fin morgon.

Varm Kram

3:e kommentar, skriven , av Sussi:

Jag är en romantisk komedi nörd!
Jag slukar allt i romantikens värld haha
Just nu har jag dille på Hallmarkfilmer ;)
Ha en härlig måndag
Kram

Kommentera inlägget här :