Vi komma vi komma

publicerat i allmänt;
 
Ja då var jag hemma igen efter ha sovit över hos dottern och i stort sett varit med barnbarnen hela tiden, vi har promenerat, vi har lekt, vi har bakat pepparkakor idag & det var uppskattat.
 
Både att baka & äta he he he , ja nu är maken iväg och jobbar och jag tar det lugnt efter ha sovot dåligt så är jag rätt mör. 
 
Blir slappa vid tvn och lite så bara, tog en dusch sitter vid datorn nu, fick ju blogga från mobilen innan idag, det går bra ibland oxå.
 
Blir nog en tidig sänggång eller inte, men jag sitter här & gör inget alls till jag blir trött & inte vill sitta här mer. 
 
Vad hittar ni på denna fredag?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Mysigt att baka tillsammans med barnbarnen! Tyvärr är pepparkaksdeg farligt gott. Nästan godare än den färdiga produkten ;-)

Här blir det en lugn kväll och i morgon ska vi till Emporia och handla julklappar. Tänker hänga på låset.

Kram och ha en bra kväll!

Kommentera inlägget här :