Bareminerals

publicerat i Smink, allmänt;
 
Har letat efter en bra make up för huden innan så en dag var jag på åhlens och fick prova detta, som jag förstås blev stormförtjust i och satt bra kändes skön & varar i en evighet.
 
Dyr ja omkring 450kr ca men men nu är min snart slut efter över 1 år, så det var dax att köpa en ny, då fick jag ett tips på var den fanns nu för en billigare peng än annars.
 
Jag slog till & fick den för 269kr vilket var super bra tyckte jag & gratis frakt oxå kan ju inte bli bättre. Om du är intresserad av den eller kanske något annat där så kika in på www.skincity.se 
 
Bra att kunna dela med sig av tips på olika saker vissa av oss använder och vissa inte men kan man hjälpa någon så är det ju kul.
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Taggar: baremineral, hudvård, prisvärt, skincity;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda Schöfl:

Bareminerals är jätte bra :)

Svar: Visst är det ☺
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Älskar det. Har det själv ☺

Kommentera inlägget här :