Kycklinggratäng ...

publicerat i allmänt;
 
 
Kycklingratäng från 56kilos kokbok som har så otroligt mkt gott eller i en av hennes böcker, jag har 2 av hennes böcker och hon har ju kommit ut med fler.
 
Mmm vi njöt av maten och det blev matlåda över till maken. Jag var i dag på mobilia skulle prova bh för att se min storlek som jag ännu inte vet, använder ju toppar och inte bh ännu.
 
Men det gjorde ont i armarna så det får vara tills jag är läkt. Men så snygga det fanns vill ha en ljusblå & en ljusrosa så klart, med tillhörande trosa.
 
Mätt & belåten sitter jag i soffan nu och känns skönt, skall se på 30 grader i februari som kommer kl 21.00 skall läsa lite bloggar & se vem som har uppdaterat hos sig.....
 
Vad har ni ätit för gott idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

Mums :-))))

2:a kommentar, skriven , av ullie:

vi åt på pizza hut idag lat mat efter min långa jobb helg helt slut.

spännande med bh lite senare för dej men va rädd om dej innan
kram o fin tisdag vännen

3:e kommentar, skriven , av Freja:

Vi åt frasvåfflor i dag!

Svar: åh va gott nu blev jag sugen ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag åt rester från gårdagens stek och hade grönsaker till. Husses portion gjorde jag pyttipanna av men jag är lite sparsam med potatis så det var inget för mig. Helt ok och smidigt men nog såg din gratäng godare ut!

Kram

5:e kommentar, skriven , av N:

Vad gott :D

6:e kommentar, skriven , av Anneli:

Det såg gott ut. Jag har ätit vårrullar igen =)
Ska krypa ner o kolla på tv;n. Dröm sött kramar ♥

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Du milde. Jag har precis ätit frukost och får se detta! Så vansinnigt gott det ser ut! Kramar

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Den gratängen ser god ut.
Bra när man lagar mer mat så att det blir matdosor.
Så himla enkelt.
Ha nu en härlig Tisdag och Godmorgon!

9:e kommentar, skriven , av Ezter:

Recept på det då? Vi åt quesadillas med kyckling bl.a

10:e kommentar, skriven , av Ditte:

Gratängen ser väldigt god ut och lägg gärna ut recept när du hinner.
Vi hade vackert sommarväder så det blev lunch ute nere vid havet. Perfekt!
Kram!

Kommentera inlägget här :