Burberry

publicerat i
Ni som följer mig o har så gjort ett tag vet att Burberry ligger mig varmt om hjärtat vad gäller klockor & väskor och
så, dock inte kläder konstigt nog. Men denna klocka såg jag & provade och blev såå förtjust i den & visst är den stilren & klassisk?
 
Klockor är oxå en svaghet för mig , Fick en burberry klocka för några år sedan i bröllops present, men den har rem & länk gillar jag oxå att kunna byta vid olika tillfällen är kul.
 
Den är inte så stor i uret med lagom och den satt som en smäck på mig. He he ja önska får man ju göra eller hur. Annars är stora klockor fräckt o det gillar jag.
 
Klocka är för mig inte bara för att hålla tiden utan oxå ett smycken :)
 
Vad tycker du om klockor?
 
Kram 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MALIN:

Vilken fin klocka! Kram

Kommentera inlägget här :