Dagens outfit

publicerat i allmänt, outfits;
 
 
Då bjuder jag på en dagens oufit som består av linne o shorts hm & spets linne från lindex & kinomo från monroe skor ildir solbrillor från burberry. Ibland tycker jag det är roligt med outfits och jag gillar ju sommar kläder mer än vinter kläder ...halsband från brudblomman smycken gamla.
 
Dagen har varit toppen jobbade sen ute och fixade lite sen hem o grillade på balkongen grillspätt tsaziki tomater gurka grillade sparris och så hade vi feta ost mums såå gott det var & nu sitter jag på balkongen och dricker min cider som legat i kylen länge ....
 
I morgon bitti dax för jobb skall på utbildning sen efter & sen blir det plantagen skall köpa tomat plantor tänkte vi, ha dom på balkongen sen nån blomma som får pryda här hemma på uteplatsen.
 
Hoppas ni har det bra & ha en skön kväll 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken härlig sommaroutfit och perfekt en solig dag! Fast var skorna inte varma ;-)

Kram

Svar: Tack nej dom är super svala o sköna handsydda dessutom kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Jättesnygg outfit. Jag är feg när det gäller sommarkläder. Allra helst på jobbet. Vet inte om det är för att jag tycker det är obehagligt att använda saker som inte täcker ner på armen eller hela benen. Jag har en del klänningar hemma som jag aldrig använt på jobbet. Där får det bli skärpning ;) Kram

Svar: Tack snälla ja jag vågar o bryr mig inte älskar att klä mig som jag vill hi hi gör du så med kramen har problem att komma in på andra bloggar idag kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av DianaDrömmar:

Wow, superfin kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det ser väldigt somrigt ut.
Vad gott med grillat, blir sugen.

Ha en fin dag!
Kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det skönt att sommaren nu är tillbaka i Sverige och hoppas den stannar. Mysigt med sommarkläder och vitt är alltid gångbart och fräscht.
Vilken skön kväll på balkongen! Bäst att passa på att njuta.
Önskar dig en bra dag!
Soliga kramar!

6:e kommentar, skriven , av bi:

Whoow .. vilken sommarbrud så snyggt passar dig verkligen, ha en fin dag å en kram från mig !

7:e kommentar, skriven , av Milla:

Så somrigt och snyggt!

Svar: tack snälla :)
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Oj, oj! Vilken pingla! Riktigt somrigt och fräscht! Kram

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fina Eva💖
Viveka

10:e kommentar, skriven , av Marie:

WooooW<3<3 Vilken pingla! Supercoola kläder!

Svar: tack sötnos kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :