Filmtips ....

publicerat i Filmtips;
Lånad bild från nätet 
 
Denna underbara filmen gick på tv4 i går men jag har sett den ex antal ggr och blir lika berörd varje gång, en underbar film på alla vis. Dock väldigt lång men det känns inte alls.
 
Har du inte sett den så se den, du kommer inte att ångra dig jag lover. Detta inlägget är tidsinställt så jag tittade på den ännu en gång. Suttit och målat mina naglar & innan dess gjorde jag kropps peeling...
 
Sen smörjde jag in mig & det var så härligt, slipade fötter så man känner sig som ny :) sommar tid blir det inte så mkt film men det händer absolut.
 
Har du sett denna filmen?  vad tyckte du?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av whoisy:

Grymt bra film med suveräna skådisar!

Svar: Kan bara hålla med dig :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Har inte sett filmen, men tack för ett bra filmtips. Vi tittar sommartid så lite på tv och jag gillar inte att se film på fyran för det är så mycket reklam. Men ibland kan man göra undantag...
Tror jag ska ladda ner den för då slipper jag reklamen.
Önskar dig en trevlig torsdag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Den där var grymt bra film 👍Kram ☀️

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Den är verkligen bra!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har inte sett den filmen men jag ser inte så ofta film.
Har lite dåligt tålamod.

Kram och ha en fin kväll!

Kommentera inlägget här :