Här bjuder jag .....

publicerat i Grekland, Resa;
 
 
 
Härliga Grekland här bjuder jag på några bilder för jag känner att efter regnet så kan man få lite söder ut :) japp då var det klart hos tandläkaren och kalaset slutade idag på 1800 kr dock är jag klar & inga hål bara en liten plomb som lossant som jag inte ens märkt.
 
Slipade lite på den tand kanten som jag gick dit för och nu är jag klar där tjohoo bara tandhygienisten kvar den 13 juli och det ligger runt 1000kr sen är det ett 1/2 år till nästa tid. Inget roligt alls att lägga pengar på men ett måste i min värld.
 
Nu kom solen och jag är en aning trötter men skall ta en dusch  när maken åkt iväg sen fila fötter och fixa för jobb i morgon. Sen efter jobb i morgon skall jag fika på stan med en väninna som jag inte har kvar på jobbet tyvär.
 
Nu skall jag sätta mig först en stund på balkongen och lapa lite sol ha ha ha njut av mina bilder och dröm er bort en stund *S*
 
Kram & fin kväll 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Underbara bilder! Himlen är aldrig så blå som tunt Medelhavet!
Det är rena rama rånet att gå till tandläkaren, men ett måste om du frågar mig! kram

2:a kommentar, skriven , av Ezter:

Tandläkaren är dyr men viktig!

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Riktigt härliga bilder!

Kram och trevlig kväll!

Svar: Tack snälla :) detsamma till dig kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Kristin/onlyfemale:

Åh vilka härliga bilder!!

Trist med tandläkarkostnaderna men det är som sagt viktigt.

Kram

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Nä att lägga pengar till tandläkaren vill man ju helst slippa. Vilka underbara bilder! Kram

6:e kommentar, skriven , av Sussi:

Usch det är så dyrt med tandläkaren. Ett dyrt måste!
Härliga bilder på ett soligt Grekland. Hoppas du hade en skön stund på balkongen :)
Kram

7:e kommentar, skriven , av Anneli:

Vilka underbara bilder, så härligt. Nån sol har jag inte sett på flera dagar, det bara regnar är grått o kallt. Undra om sommaren är över ? Det känns nästan så nu ...

Ha en mysig kväll, nu blir det film, men jag vet inte vilken jag ska se =)

Kramar ♥

8:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Tandläkarkostnader är galet trista men ändå värda om man inte vill gå tandlös:)så mysiga bilder du bjussar på.kramar

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Grekland är väldigt fint och jag har alltid tyckt om att vara där. Har speciellt gillat att ta mig runt till de mindre öarna och har båtluffat en hel del tillsammans med barnen när de var små och även senare.
Jättefina bilder!
Hoppas det blev en skön stund på balkongen.
Vi kom hem i kväll och njuter nu av ett vackert Stockholm just på balkongen.
Kram!

10:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så härliga bilder!

11:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Usch då, tandläkarbesök kan bli väldigt dyra, som tur är
har jag klarat mig lindrigt undan.
Vilka härliga bilder.
Kram Pia

12:e kommentar, skriven , av Freja:

Vilka härliga bilder! Jag har oxå precis varit till tandläkaren och reparerat två trasiga lagningar. Dyrt, men nödvändigt.

13:e kommentar, skriven , av Susanne:

Härliga bilder.

14:e kommentar, skriven , av FREEDOMtravel:

Härligt blått hav!!! Vi har inte varit mycket i Grekland, men sådär härligt blått är det i Kroatien också! :)

15:e kommentar, skriven , av Gittan:

Härliga bilder du bjuder på, visst är det så att gå till tandläkaren är inte gratis. Jag har som tur är bra tänder men det kostar ändå.
Stor kram på dig.

Kommentera inlägget här :