Turkost ....

publicerat i Smycken;
 
Turkost & färgen som speglar havet för mig & havet är en svaghet vid havet tänker jag fritt, vid havet går mina tankar extra mkt till lilla mamma som är i himlen * love u *
 
Havet är livet för mig & utan havet skulle det inte vara likaså att lätt komma dit & kunna sitta i sin ensamhet är guld värt för mig, sitter gärna med maken oxå.
 
Vi båda älskar havet, som mamma ofta sa att havet tar & ger så mkt och det är ju så sant. Sommar smycken i all enkelhet gillar jag som är lätt att ta av och på.
 
Gillar du sommar smycken?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag älskar turkos. Det gjorde min pappa också.
Annars är jag väl mest en röd och rosa person. Och visst gillar jag sommarsmycken!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men så fint 🌟🌟🌟kramar

3:e kommentar, skriven , av Freja:

Turkos är vackert, men passar bättre på en solbränd kropp som din än på min blekrosa/rödbrända! Jag har mest mina döskallar vinter som sommar.

4:e kommentar, skriven , av MALIN:

Vilka fina smycken :) Det är så vackert med turkost! kram

5:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Snyggt😃
Kram
Viveka

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar i såhär på morgonkvisten och önskar dig en härlig dag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av DianaDrömmar:

Fina färger kram

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag måste vara nära vatten och om jag kan välja så är det havet som gäller! Vackert och dina smycken visar precis det! Kram

9:e kommentar, skriven , av Julia:

Åh vad fina

10:e kommentar, skriven , av Ditte:

Havet är viktigt för mig också och på olika sätt.
Skönt att bara sitta där och fundera...
Turkost tycker jag mycket om och jag är ju dessutom överlag en blå person.
Vad gäller bijouterier har jag en del i turkost och de använder jag extra mycket på sommaren och i varmare länder.
Jättefina smycken!
Kram!

11:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag älskar smycken och tycker att jag kan använda alla oavsett säsong!

Kram och trevlig lördag :D

Kommentera inlägget här :