Ny tidning

publicerat i allmänt;
 
Såg i aftonbladet att ett nyy magasin hade kommit ut och blev nyfiken då det handlar om mode och fashion så jag köpte den här om dagen för 29kr ..
 
Ett lagom pris för en tidning om den intresserar en då så klart. Köper även allt om resor och dom sparar jag för man kan ha nytta av dom i framtiden ang vissa resmål.
 
Torsdag i dag och bonus sonen åker hem skall lämnas på sturup på dagen, sen skall maken och jag fixa lite hemma och hålla fredagsmys i kväll.
 
Sen går jag på kvällen i morgon och 11.30-21 hela helgen så det blir inte mer än att jobba, äta , sova. Men så är det när man jobbar inom vården.
 
Men nu skall jag njuta i allafall ...
 
Hur ser er dag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Jag jobbar som vanligt och sedan så är det kurs. En lunchrunda med hundarna ska hinnas med och så behöver jag köpa en present till Husse.

Hoppas du får en bra dag!

Kram

Svar: Låter som en bra dag för sig med skoj att köpa present kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av wiolettan:

Ja, det gäller att ta till vara de stunder som vi kan njuta på, för det behöver vi ibland, koppla av och hämta nya krafter.
Lång helg för dig.
Idag blir det inte så många knop för oss. En hantverkare ifrån Förvaltaren ska komma och de skriver mellan 8-17, så det gäller att vara hemma och passa dörrplinget. Vi är ju låsta tills de har varit här.
Trevlig dag och kram till dig.

Svar: Usch ja det är jobbigt när man får passa tiden så hela dagen hoppas ni kommer ut en sväng ändå kram på dig ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag gillar mode, men just nu ligger jag lågt. Det blir automatiskt så, när foten har problem.
Dock tänkte jag mig ut lite per cykel, känner mig instängd annars.
Ha det gott, kram ♥

Svar: Ja det förstår jag men du måste ta det lugnt nu så du inte faller kram på dig ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ezter:

Yngsta och jag har varit i Ljungby, sen fick vi brått hem för hennes svärmor kom på fika :) Roligt!

Kommentera inlägget här :