Över förväntan

publicerat i Hälsa;
 
En härlig morgon lite disigt men är skönt ändå, skall jobba kväll så det blir en skön powerwalk snart. Ja jag fastade i går & det gick över förväntan väldigt bra faktiskt.
 
Så jag beslutade mig för att köra i dag oxå och jag jobbar kväll är det skönt att bara dricka, sen en kopp te när jag kommer hem. Inte trött eller så alls, läste att den som blir mest påverkad av att fasta är oftast den som mest behöver det.
 
Så då är jag inte en av dem *S* men jag gör det bara för att rensa ut slaggprodukter & inte för att tappa vikt eller så. Hade aldrig gjort det förr & ville testa, så mellan varven kommer jag att göra det i framtiden.
 
har du fastat någongång?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Aldrig och känner att det inte skulle passa mig. Vill ha något att tugga på. Men många verkar uppskatta det mycket!

Kram och ha en härlig dag!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag har aldrig vågat fasta och vad skönt att det går bra för dig :-D Kram

3:e kommentar, skriven , av Polly Svensson:

Vad kul att det går bra för dig. Jag hade nog inte fixat det, jag klarar inte av att bara dricka, jag måste få tugga. Jag har fastat och det har väl gått okey men känner att jag klarar mig fint utan de hahaha. Kram

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag hade kunnat göra det någon gång:) Skadar inte att testa. Jag tror också det kan vara en bra idé att bort lite slaggprodukter. Well, Done!!! Ha en bra jobbkväll

5:e kommentar, skriven , av Ezter:

Nej, mamma och Exet gjorde det för en herrans massa år sen, absolut inget för mig!

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har fastat flera gånger genom åren, oftast runt 10-14 dagar per gång.
Har inte så stora problem att bara inta flytande men det blir tråkigt i längden.

Kram och ha en fin dag!

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Du milde så god den juicen ser ut!Jag blir törstig i ett nafs. Fasta är inget för mig. Jag blir både sur och elak då! ;) Kram

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fastat och fastat! Jag har levt på flytande då och då med soppor, vatten och te och det för att mina tarmar ska få vila efetrsom de är ganska trasiga.
Hungrig blir jag aldrig dessa dagar.
Kul att du provat!
Men att fasta för fastandets skull gör jaginte direkt.
Kul att du provat och att dte gick bra.
Kram!

Kommentera inlägget här :